Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Nature in Winter

  1. #1

    Nature in Winter

    Aquesta foto es va fer s'altre dia al mig d'un bosc quasi fent-se de nit a la Cerdanya no molt lluny d'un riu.

    ISO 1600 105mm 0ev f/9 1/100


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: DSC_0121 - copie.jpg 
Visitas: 345 
Tamaño: 215.8 KB 
ID: 9493

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Si poguessis recuperar les zones fosques, la foto guanyaría molt, però ho veig difícil.
    Si haguessis fet participar aquesta fulla ocre de la part inferior de la imatge, probablement hagués aportat un plus a la imatge.
    Una vegada més, veig que jugues (intencionadament o no) amb alts contrastos de llum, el que suposa un grau de dificultat més a la foto.

    No sé si t'enredaré comentant-te el següent:
    En aquestes ocasions de contrallum, cal il.luminar l'escena des de davant. C´òm fer-ho ?. Hi ha moltes maneres. Si estàs a distancia amb un cop de flash de la càmera (flash de farciment o de relleno). Si estàs aprop, fent que la llum que et ve de cara reboti en algun objecte reflectant o un mocador blanc, per exemple, per tal de que les fulles fosques agafin llum.

    Molt bé, Nil.
    Segueix.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    M'agrada el desenfoc i els colors. Ben trobada.
    Estic amb en Jaume que potser si haguessis afegit la fulla seca , la foto tindria un toc més especial. Però en la composició tot són gustos.
    El pròxim dia t'armes de paciència i enfoques fins que aparegui un insecte, prems, i ja la claves del tot. ;-)

  4. #4
    Nil, de la foto m'agrada l'efecte del desenfocament del fons que has fet (tot i haver disparat emb un f/9). Tot i que en Jaume i l'Elisabet tenen raó, jo no sé que opinar més perquè desconec quines eren les teves intencions a l'hora de fer la foto.

  5. #5
    Hola a tots,
    Cert que és una llastima al fet d'haver tallat la fulla seca.
    Moltes gràcies Jaume pels teus consells, i de fet, en fer la foto faig utilitzar el flaix.
    Elisabet, és veritat que si haguesaparegut un insecte o un objecte (com la fulla seca) dins la foto, hagués quedat molt més interessant del que és ara.
    Lafebre, un dels meus objectius era com has dit tu, el desenfocament del fons per crear una perspectiva.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Ostres, vas utilitzar flash?
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Nil poc més puc aportar. Nomès animar-te a tenir ideas i anar fent. Com ens ha passat a tots arribaran els resultats.

  8. #8
    Si Jaume! Vaig utilitzar-lo per probar algo de nou !

  9. #9
    Moltes gràcies Narcis, si seguire fent i escoltant els vostres consells!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •