Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Una sortida amb Antoni Cladera

  1. #1

    Una sortida amb Antoni Cladera

    El cap de setmana passat, vaig assitir a un taller de fotografia organitzat per l'Ateneo de Maó amb el mestre Antoni Cladera.
    No cal dir que va ser tot un plaer compartir aquest taller de filtres amb un grup d'amics i amb un professor que transmet uns grans conèixements i passiò al matèix temps. També hem de reconèixer que sa natura ens va regalar lo millor d'ella matèixa, tant el dissabte a la posta de sol, com el diumenge matí al crepuscle.
    Aquí en teniu la prova.

    Iso 200; f/8; d.f. 26 mm.; 5' filtre ND4 passos i filtre degradat.

    Nombre:  _DSC5696 Favàritx 1024.jpg
Visitas: 398
Tamaño: 423.7 KB

  2. #2
    Estic d'acord amb tu, Raül, que la Natura va ser gnerosa i us va fer un regalàs. Els colors del cel són impagables. Trobo molt encertada la velocitat perquè m'agrada molt tal com ha quedat l'aigua. Un pregunta. Potser una mica (només una mica) més de detall a les roques?. Gran foto. Felicitats, Raül.

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bon paisatge...i colors Raul

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Com diu en Vicenç, gran foto i ben aprofitada la lliçó.
    Més que el detall que demana en Vicenç a les roques, crec que prioritzaría eliminar l'halo del perfil d'aquestes roques.
    Com sempre, les fotos bones em conviden a perfeccionar-les. Aquesta ho és i, si tinguessis que presentar-la a concurs, et diría un parell més de detalls.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Bons colors i un exit la pràctica amb filtres.

  6. #6
    Crec que tant el consell d'en Vicenç com el d'en Jaume poden millorar la foto. I si al final li passes un filtre anti-renou, ho acabaria d'arredonir.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Muy buena imagen Raúl. Bonito cielo y una velocidad que, para mi gusto, es muy acertada.

  8. #8
    Bonito paisaje en el que destaca la luz ambiental, bien pillada, y la tranquilidad conseguida en el agua con la velocidad empleada.

  9. #9
    He tret una mica de renou com apunta en Joan A. i he donat un poquet d'enfocament com sugereix en Vicenç, però no veig el halo que comentes Jaume. Si te referèixes a una franja més blanquinosa a damunt del massis, pens que és degunt a la iluminaciò de les urbanitzacions del Arenal d'En Castell i Na Macaret que hi ha just al darrera.
    La torno a pujar amb les correccions; no obstant, si que vos vull dir que voldría deixar aquesta foto per una propera exposiciò, així és que totes les sugerències seran com no pot ser d'altre manera, molt ben vingudes.

    Nombre:  _DSC5696 Favàritx-1024.1.jpg
Visitas: 353
Tamaño: 359.3 KB

  10. #10
    Vull aprofitar aquest fil obert per pujar una altra fotografía del matèix dia, aquesta segona fete a la sortida del sol.

    F/8; Iso 200; focal 18 mm. vel 2,5" filtre degradat.

    Nombre:  _DSC5687 Favàritx 1024.jpg
Visitas: 355
Tamaño: 360.3 KB

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •