Resultados 1 al 8 de 8

Tema: De bon matí

  1. #1

    De bon matí

    Nombre:  PC180297.jpg
Visitas: 342
Tamaño: 300.4 KB


    ISO 200
    Zuiko 15-150 mm
    1/250 - f8,6(-0,7) - 20 mm

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona foto, Narcís
    Al meu entendre la imatge agafada bastant mes enderera crec que podria quedar millor, no se si es posible.. eeh

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Evocadora imagen. Me gusta la composición pero me hace pensar si en color, por el momento del día en el que la realizaste, seria más "redonda".

  4. #4

  5. #5
    Sempre he admirat que hi hagués gent que sortís a córrer de bon matí, però encara admiro més a la gent que va preparada per fotografiar a la gent que corre a aquella hora!. Bona imatge, Narcís.

  6. #6
    La compensació de l'exposició tot un encert que ha permés tenir detall a l'esquena del corredor tenint en compte que és un contrallum bastant fort. Pel meu gust hauria quedat rodona si el corredor estàs situat a la banda esquerra de la passarela, ja que tal cual la presentes (i és l'única cosa que li "negativa" que li veig) tot el pes de la foto es troba a la dreta i si el corredor es trobàs més a l'esquerra (entenc que no es pot tenir tot) la imatge estaria més equilibrada. Però, tot i açò la foto m'agrada molt.

    Veig una mica de renou que imagin que ha sortit amb el processat però li dona un aire que m'agrada.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Com li treieu el suc a aquest pont els badalonins, eh? ;-)
    Molt guapa la foto i el contrallum.
    I subscric totalment el comentari del Vicenç en quant a fer fotos a runners matiners.... :-D

  8. #8
    Interessant fotografia, destacaria el bon detall del contrallum.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •