Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Aquesta entra!

  1. #1

    Aquesta entra!

    Aquest equip de la ciutat fa cada any en dates molt properes al dia de Reis un entrenament a portes obertes (molt probablement altres equips també ho facin), de cara als nens... i no tan nens. Aprofito que per aquestes dates ve a passar aquí uns dies una molt bona amiga i la seva familia, que viuen a Alemanya, i aprofitant que el seu fill és un gran seguidor d'aquest equip, passem tot un matí junts.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Aquesta entra.jpg 
Visitas: 416 
Tamaño: 859.1 KB 
ID: 9446

    ISO 1600
    Nikkor 200-500 a 440 mm, f/6,3
    1/8000 sec.
    -2EV

    Com que les dades Exif poden estranyar una mica, m'explico. Volia assegurar-me de congelar jugadors i pilota, així que vaig decidir per fer-les totes a 1/8000 i jugar amb els altres paràmetres. La raó de compensar l'exposició va ser que en les fotos de prova, a l'haver zones de fortes ombres i molt altes llums, vaig veure que hi havia zones dels jugadors que sortien cremades i que difícilment les podria compensar del tot en l'edició, així que vaig anar provant en diferents situacions fins comprovar que les llums sempre sortien correctes. En l'edició, esclar, va tocar aixecar ombres.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Un altre lliçó de mestre!.
    Gràcies , Vicenç.

    Dues preguntes:
    1. ISO automàtica?
    2. Al pujar ombres, vas tenir que fer reducció de gra?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Realment l’alta velocitat ha fet la seva feina!
    Gracies per l’explicació!

  4. #4
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    ... Dues preguntes:
    1. ISO automàtica?
    2. Al pujar ombres, vas tenir que fer reducció de gra?
    1. No. No acostumo a treballar amb ISO automàtica.

    2. Sí, esclar. Però de fet, sempre ho faig, encara que no hagi hagut de pujar ombres.

  5. #5
    Un momento clásico de tus fotos de deportes, es decir, el oportuno. La compensación de exposición un acierto pues de no ser así el césped hubiera quedado sobreexpuesto.

  6. #6
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    Un momento clásico de tus fotos de deportes, es decir, el oportuno. La compensación de exposición un acierto pues de no ser así el césped hubiera quedado sobreexpuesto.
    Y sobretodo la cara del guardamenta que es el principal punto de atención de la imagen.

    Vicenç: degut a la posició del porter i l'angle des d'on vas disparar, em fa una sensació extranya el cos del porter, és com si veiés a una persona amb ses cames molt curtes. No ho consider un defecte, tan sols és una observació.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Excelente imagen. Como bien dicen el momento no puede ser más oportuno. La luminosidad excelente , trabajo sobresaliente.
    Buenísima Vicenç.

  8. #8
    Bona fotografia. Res més a dir.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Fantastique !!
    No es novetat...Vicenç, tu no t'equivoques mai ... fa fàstic

  10. #10
    Cita Iniciado por Francisco Aviles Ver mensaje
    Fantastique !!
    No es novetat...Vicenç, tu no t'equivoques mai ... fa fàstic
    No et creguis, Xiscu, m'equivoco moltíssimes vegades, però aquestes no les pujo al foro . Però moltes gràcies.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •