Resultados 1 al 4 de 4

Tema: Flamencs

  1. #1

    Flamencs

    Nombre:  Flamencs.jpg
Visitas: 63
Tamaño: 664.6 KB


    ISO 200
    Tamron 18-250 mm
    1/400 - f5,6 - 55 mm

    Fotografia: Parc Ornitològic situat a La Camarga.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Preciosa foto, Narcís.
    Fa dies que espero poder fer una foto així, per aqui Menorca.

    Tema tècnic: Aquesta sobreexposició del plomatge de les aus potser hagués millorat si haguesis aplicat l'exemple que en Vicenç ens va explicar amb la foto del porter de futbol, en la que, per evitar aquest efecte indesitkat va aplicar u -2EV.
    És així , Vicenç?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    [QUOTE=Tema tècnic: Aquesta sobreexposició del plomatge de les aus potser hagués millorat si haguesis aplicat l'exemple que en Vicenç ens va explicar amb la foto del porter de futbol, en la que, per evitar aquest efecte indesitkat va aplicar u -2EV.[/QUOTE]

    Gràcies pels consells. En aquest cas crec que son les preses i poca crítica personal. Envio una segona versió. He de dir que en aquest espai és relativament fàcil tenir aus aprop, ja que tot i que están en llibertat, les han fidelitzat tirant gra en els aiguamolls (acció que vaig observar almenys quan jo hi era). A la resta del territori tambè s'en troben moltes, però com en el delta de l'Ebre, ja cal disposar d'objectius més llargs per apropar-les.

    Nombre:  flamencs v2.jpg
Visitas: 53
Tamaño: 573.0 KB

  4. #4
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    ...Tema tècnic: Aquesta sobreexposició del plomatge de les aus potser hagués millorat si haguesis aplicat l'exemple que en Vicenç ens va explicar amb la foto del porter de futbol, en la que, per evitar aquest efecte indesitkat va aplicar u -2EV.
    És així , Vicenç?
    Sí, és una de les coses que procuro tenir en compte a l'hora de disparar en situacions similars. Acostumar-se a mirar l'histograma en fotos de prova de llum sol anar bé i tenir activada l'opció de parpalleig ajuda molt, però té raó en Narcís que de vegades, les presses no desitjades, juguen en contra.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •