Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 19

Tema: Gavines al port

Vista híbrida

Mensaje anterior Mensaje anterior   Próximo mensaje Próximo mensaje
  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Gavines al port

    Fa un parell de dies vam assistir a la tornada de les barques de pesca al port de Llançà (Empordà). Com és habitual, unes quantes gavines sobrevolaven les barques per "caçar" el peix que els pescadors destrien i tornen al mar.
    Vaig fer unes quantes fotos amb el nou objectiu 14-150mm (equivalent 300mm), però no totes em van quedar bé. La primera m'agrada però la segona, per mala sort, ha quedat moguda.

    Nombre:  20180103 gavina 2 web.jpg
Visitas: 382
Tamaño: 610.9 KB


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 20180103 gavina web.jpg 
Visitas: 98 
Tamaño: 1,018.7 KB 
ID: 9420

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Una verdadera llàstima la segona, perque hagués pogut ser espectacular.
    He buscat daded EXIF per entendre perquè et va quedar moguda, però no n'hi han.
    Segurament, al redimensionar la foto hauràs guardat "para web" i, per tant , no guarda les dades EXIF. És així?.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Ho sento Jaume, sempre me'ls deixo. No sé pq no els veus, no he gravat "para web" (pq no sé què és això).

    l'Exif d'ambdues fotos sön: 1/400 s f/6,3 150 mm (eq. 300mm), ISO 200

    La velocitat és prou alta però em costava seguir-les al vol (està retallada). Potser encara hauria calgut més velocitat. Una pena.

  4. #4
    M'agraden les dues.
    Trobo la composició de la primera molt bona gràcies a la diagonal que marca la proa del vaixell. M'agrada també que la gavina, blanca, hagi quedat en fons fosc. Estava premeditat? Molt bé el reflex en l'aigua.
    La segona hauria sigut molt bona si no fos, com ja ha avançat en Jaume, pel moviment.
    Hi va haver suquet després d'aquestes bones fotos? El mereixies! (El suquet de peix és un plat típic de Llança, la meva família és de per allà).

  5. #5
    Coincideixo amb en Jaume. Veritable llàstima d'aquesta manca de definició (encara no estic segur si és moguda o manca d'enfocament) en la segona. Hagués sigut una meravella.

  6. #6
    Pues una pena lo de la segunda foto. En cuanto a la primera me apunto al comentario de Joan.

  7. #7
    Coincideixo amb els comentaris dels companys
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Respecte a la primera, l'enquadrament és intencionat. Em vaig passar un bona estona fins que vaoga conseguir una gavina. tot i que la meva intenció inicial era intentar fotografiar-ne una pescant el peix de l'aigua.

    Respecte a la segona, crec que en Vicenç té raó. La gavina està fora d'enfocament. He recuperat la foto de la càmara i he mirat el punt d'enfoc (quadrat verd):


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: gavina makingof.jpg 
Visitas: 32 
Tamaño: 304.9 KB 
ID: 9426

    Vaig intentar fer les fotos amb el mode C-AF (autofocus continu) però la màquina es tornava una mica boja i finalment vaig obtar per el S-AF. I vaig fallar.
    Hauré de practicar més....


    Joan: Un dels meus objectius era precisament intentar obtenir bons reflexes i llum (començo a usar el mode de medicó puntual i no el matricial, com sempre fins ara...). Així que agaraeixo el comentari!
    I per cert....i tant si conec el suquet de Llançà! Una delicia. :-)
    Per desgracia al desembre la majoria de restuarants de Llança són tancats.... hi haurem de tornar! ;-)

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bet, darrera del quadradet verd es supòsa que hi ha d'haver enfocament, però la imatge que ens aportes no sembla confirmar-ho.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Bet, darrera del quadradet verd es supòsa que hi ha d'haver enfocament, però la imatge que ens aportes no sembla confirmar-ho.
    Doncs si vosaltres no hi trobeu explicació... jo menys :-(

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •