Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 19

Tema: Camp menorqui

  1. #1

    Camp menorqui

    Una mañana gris de Diciembre me fui a dar un paseo por Es Cami de sa Boval, y me encontre con esta imagen. Para realzar el cielo use un filtro degradado, el cual me oscureció un pelin la copa del arbol. ISO 100 F/9 1/25 SG.


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _I6A6207 ff.jpg 
Visitas: 449 
Tamaño: 309.7 KB 
ID: 9417

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La imatge és preciosa.
    El cel no em convenç.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Jo trobo tota la imatge molt bella. Cel inclòs. Té molta força i celebro saber que amb filtres es pot obtenir aquesta força ( ja sabeu que jo els filtres els domino de poc a gens).

  4. #4
    El color del terra i l'enquadrament, molt encertats. Pel que fa el cel, coincideixo amb el comentari d'en Jaume.

  5. #5
    Magnifica foto. M'agrada tot, inclús el cel que li dóna dramatisme.
    Jaume i Vicenç, que no us agrada del cel? Que hi faríeu? Crec que aquest debat pot ser molt positiu per a mi.

  6. #6
    Cita Iniciado por Joan Carres Ver mensaje
    Magnifica foto. M'agrada tot, inclús el cel que li dóna dramatisme.
    Jaume i Vicenç, que no us agrada del cel? Que hi faríeu? Crec que aquest debat pot ser molt positiu per a mi.
    No sé en Jaume. Personalment el trobo massa forçat, el cel. El seu dramatisme el veig irreal amb la llum de l'escena. Però no és una qüestió tècnica sinó de percepció i gust personal. A molta altra gent li pot agradar.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan Carres Ver mensaje
    Magnifica foto. M'agrada tot, inclús el cel que li dóna dramatisme.
    Jaume i Vicenç, que no us agrada del cel? Que hi faríeu? Crec que aquest debat pot ser molt positiu per a mi.
    Noho sé Joan, hauría de veure i tenir l'original .
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Personalment m'agrada tal qual ens la presentes, potser jo hi hauria afegit un polaritzador per tenir més contrast al cel, però la veig molt natural.

    Potser que no l'hagis passada a sRGB?
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Quan pas sa foto al format jpg, ses "opciones de flujo de trabajo" que tenc possades son: Adobe RGB (1998) a 16 bit. Pero ho tenc possat desde sempre, no es una cosa de ara.

  10. #10
    M'agrada com la presentes. Estic d'acord amb el comentari del polaritzador en que potser faria que el cel agradés a tothom

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •