Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Fulla

  1. #1

    Fulla

    New Forest a Anglaterra. Plovia una mica i les fulles queien. Vaig pensar que seria divertit agafar-les al vol i ho va ser. Vaig fer trampa, un company en va arreplegar un grapat del terra i me les anava deixant anar d'una en una. El joc no va durar gaire, ja que es va posar a ploure fort i només vaig disparar unes poques vegades. Vaig intentar repetir l'experiència aquí a Menorca, però no vaig trobar un bosc amb colors tan macos. O sigui que presento una feina no acabada. La fulla en aquesta foto està moguda i desenfocada, però això no fa que encara la foto m'agradi.

    Nombre:  Fulla.jpg
Visitas: 358
Tamaño: 409.8 KB


    Nkon d750, Nikkor 24-70 a 70mm, f/4,5, 1/300, ISO 1000.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'encanta, Joan.
    Si la fulla hagués quedat congelada al aire pot ser la foto sería la re-pera. Tot i així, no sé fins a quin punt, el fet de que hagi quedat un puntet moguda, pot representar, fins i tot , un plus a la foto.
    No em negaràs que aquest bokeh li dona una sensació tridimensional espectacular.
    Si més no, aquesta foto demostra que quan ho tornis a intentar, quedarà perfecte, feta a New Forest o al barranc d'Algendar....
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Molt bona! La foto i la idea!
    Estic plenament d'acord amb en Jaume. Tot i que la foto congelada, sobre aquest fons desenfocat, hauria tingut una força molt gran, el fet que estigui lleugerment moguda li dona aquesta sensació d'estar fluint lentament. I els colors, fantàstics.
    Espero que a Menorca trobis prous fulles per seguir practicant....

  4. #4
    Magnífica idea, colorido y bokeh. Lástima que la hoja no esté movida.

  5. #5
    Molt bona idea. D'acord amb els comentaris que ja s'han fet. Jo potser la retallaria una mica per dalt.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Joan !!
    M'agrada molt la idea, el bokeh a quedat molt bé.
    Per a mi Fantastica, sobretot per l idea tan original !!

  7. #7
    Només em cal afegir-me als comentaris dels companys. Una foto molt diferent -i encertada- de les que habitualment pugem al foro. Felicitats, Joan.

  8. #8
    Molt bona la idea per la foto. El petit desenfocament de la fulla no desmerèix la imatge.

  9. #9
    Estic molt content que us hagi agradat. Gràcies pels comentaris!

  10. #10
    M'agrada molt el bokeh aconseguit i el concepte de la foto. Ben pensada i ben realitzada.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •