Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 18 de 18

Tema: Llaminers / Golosos

  1. #11
    M'encanta aquesta fotografia Bet, i per mi, el plus de la fotografia és precisament aquest contrast de tons freds i càlids, que jo encara accentuaria més en lloc de corregir.
    A vegades, per buscar l'interés de l'espectador buscam desenfocs, contrastos de llums, de colors, però igual de vàlid és el contrast de temperatures... m'agrada molt així.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #12
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gracies per compartir els vostres punts de vista. M’ajuda força imaginar-me la foto amb les diverses opcions que planetgeu.

    Bep, el tema de les temperatures em va molt però molt gran.... casualitat que hagi quedat d’aquesta forma. :-)

  3. #13
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Gracies per compartir els vostres punts de vista. M’ajuda força imaginar-me la foto amb les diverses opcions que planetgeu.

    Bep, el tema de les temperatures em va molt però molt gran.... casualitat que hagi quedat d’aquesta forma. :-)
    Tu fas servir lel balanç de blancs en automàtic en càmera?? Prova a elegir tú mateixa la temperatura, veuras quin canvi
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #14
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Tu fas servir lel balanç de blancs en automàtic en càmera?? Prova a elegir tú mateixa la temperatura, veuras quin canvi
    Normalment si, en Auto. A menys que sigui una posta de sol o un cas puntual. Pero no sempre sé on vull anara a parar. És un cas clar de butinitis aguda (anar prement botonets de la camara sense criteri).
    Ho poso a la llista de pendents a apendre( comença a ser llarga! :-)

  5. #15
    Bona foto Bet!!

  6. #16
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Excelente imagen y bien manejada con ese rango lumínico entre calle y tienda.
    Me pasa como a Vicenç la escena ya me gusta de por si.

  7. #17
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Moltes gràcies Tito i Pepe! :-)

  8. #18
    M´agrada com t´ha quedat..bona imatge i millor escena Bet.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •