Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 18

Tema: Llaminers / Golosos

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Llaminers / Golosos

    Hola de nou (aprofito que estic de vacances... i segueixo "treballant" amb les fotos i el PS).
    Avui m'estreno amb la fotografia de carrer. Aquesta m'agrada perquè em recorda aquelles fotos de postguerra on els nanos s'amorraven als aparadors de les pastisseries a alimentar-se a través dels ulls....
    A nivell d'edició he fet el possible per compensar l'escena exterior, que m'havia quedat molt blavosa (de fet el fons encara ho està però no m'en surto per reduir-ho).

    Nombre:  PC28027 web2.jpg
Visitas: 372
Tamaño: 804.9 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'encanta la foto.
    El blau: Per a mí, que ho se fer, és molt fàcil corregir aquest blau.
    T'adjunto la foto bastant corregida de blaus. Si vols t'envio un tutorial de com ho he fet (ignoro si ja saps treballar per capes...)
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Marti_PC28027 web2-NoBlau.jpg 
Visitas: 40 
Tamaño: 786.0 KB 
ID: 9400
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Celebro que la foto t'agradi! :-)

    Si pots per favor, envia'm el tutorial. Sé aplicar capes però no he aconseguit reduir el tò blavós per deixar-la com tu ho has fet. Gràcies!

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Val, m'ho apunto.
    Per cert, darrera el blau aquest, no t'he fet comentari sobre les altes llums o zones sobreexposades...
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Deixant de banda el que ja ha comentat en quan a tècnica d'edició en Jaume, dir-te que m'agrada molt l'escena que has captat.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona !!
    Imatge de carre

  7. #7
    Mira, a mi amb aquesta foto em passa quelcom similar que amb la "Skate", que la presa en si mateixa, reproduint aquesta simpàtica escena de carrer, m'agrada força. Pel que fa l'edició, abans que els blaus del carrer (què tembé), crec que és fa més necessari baixar les zones sobreexposades de dins la botiga. Per això hauries de tornar a l'ACR . És que l'escena no era pas gens fàcil em qüestió de llums, eh!. Molt bona visió de la foto.

  8. #8
    Ben vista. Molt humana. Millor amb els blaus corregits. En aquesta foto tot -la finestra, la mirada de la gent, el dit- et porta cap als pastissos i descobreixes que no estan ben definits, inclús cremats (no els pastissos sinó la llum blanca). Jo miraria de treballar una mica aquests pastissos per guanyar definició i acabar de tancar aquesta dolça foto. M'agrada.

  9. #9
    Me gusta la idea, el aspecto humano con todas las miradas puestas en ese dedo que elige pastel.
    Se me ocurre que la foto puede mejorar si recortas de manera que no salga el fondo de la calle con gente ya que desvía la mirada del sujeto principal: los pasteles. Y...¿en monocromo?
    Buena foto Elisabet!!!

  10. #10
    Bona imatge del dia a dia al carrer, que no sempre surten bé, sobretot en aquest cas per les diferencies en las llums. A mi em crida més l'atenció el blau del fons que la sobreexposició de l'interior, però son dues oportunitats de practicar.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •