Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Visions oposades

Vista híbrida

Mensaje anterior Mensaje anterior   Próximo mensaje Próximo mensaje
  1. #1

    Visions oposades

    El dissabte passat, aprofitant que el nostre company Joan Morro estava a Barcelona vam aprofitar per veure'ns una estona, prendre una cervesa i fer-la petar una mica de fotografia. Un dels temes que va sorgir va ser el del monocrom. Vaig comentar que abans solia fer els BNs amb l'ACR, però des de que vaig provar el Silver (Que ve dins del paquet del Google Nik Collection), no faig servir altra cosa. Tenia pendent de fer aquesta ja veterana foto en monocrom i he aprofitat l'avinentesa.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Visions oposades.jpg 
Visitas: 373 
Tamaño: 220.5 KB 
ID: 9392

    ISO 400
    Nikkor 24-70 a 24 mm, f/7,1
    1/500 sec.

  2. #2
    Un título acertado. Las líneas de las baldosas dirigen la vista a los dispares personajes. Buenísima foto. Estoy contigo en que el Silver de Nick Collection es un gusto de usar para las conversiones BN.

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Vicenç, bona idea compo i acabat de la imatge.
    El Nick sí que va molt bé, si ho saps utilitzar.
    Com ho fas tu, algun consell ?

  4. #4
    Cita Iniciado por Francisco Aviles Ver mensaje
    ... El Nick sí que va molt bé, si ho saps utilitzar.
    Com ho fas tu, algun consell ?
    Xiscu, no et puc donar cap consell específic. El que puc fer és dir-te què i com ho faig jo.

    Si ja l'has fet servir alguna vegada, sabràs que a la banda esquerra t'apareixen una sèrie de miniaturas que reprodueixen la foto pujada, on cada reproducció té un aspecte diferent depenent del número i nom de la miniatura que ve per defecte. La que apareix per defecte és la número 000 i té per nom "Neutro". Si?. ....


    Nota del Administrador: aquesta resposta ha estat pujada a ARTICLE i, els usuaris de FF ho podeu acabar de llegir a: https://www.fotofinde.com/content.ph...sions-oposades

    ...

    Carlos, por favor, tu que te manejas con este bicho, si ves que me he olvidado de algo importante no dudes en corregirme.

    Xiscu, no sé si amb això faràs prou. No dubtis en preguntar en cas d'algun aclariment addicional.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Moltes gràcies, Vicenç
    Per tan bona i detallada explicació

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona, Vicenç.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Bona imatge per fer-la amb blanc i negre. Per dir alguna cosa intentaria buscar més contrast en les llambordes de terra.

  8. #8

  9. #9
    M'agrada molt la foto: la gamma de grisos, la composició buscant simetria, el contrast de personatges, la profunditat que donen les línies del terra, ...
    Molt agraït per la lliçó, tinc ganes de provar-ho, no sé si me'n sortiré.

  10. #10
    Viçens, tu explicación es clara y se ajusta al modo de trabajo que empleo...siempre partiendo del neutro.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •