Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 18 de 18

Tema: Skate

  1. #11
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Continúa estant sobreexposada.
    Em sembla que has tret groc d'altres bandes , apart de la cara del nen,
    L'armilla ha perdut color. Veig tota la foto com empastada.

    Bet, no m'agrada gens com queda la foto.
    M'agrada aquest joc !

  2. #12
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Jaume, gracies per la sinceritat. A mi tampoc m'agradava gaire :-)

    Revelar no en sé gens, està clar. Em queda molt camí per recórrer (com sabeu tinc PS des de l'octubre només). Però el que em costa no és només saber com fer què, sinó més simplement saber que és el que vull obtenir. Vosaltres enseguida veieu si falta contrast, sobra negre o esta sobreexposat. A mi tot això ja em costa de veure, per tant corregir-ho, encara més.

    Així que qualsevol comentari vostres és benvingut tot i que no tots sapiga "processar-los". Seguiré assajant....

  3. #13
    Bet, jo fa 5 o 6 anys que faig servir el PS i encara no el sè utilitzar ni el 25% del seu potencial. Molta paciencia, i sobretot fer cas del que et diuen els mestres....lo realment important es que disfrutis fent fotos, lo altre ja arribará.

  4. #14
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Tito Felix Ver mensaje
    Bet, jo fa 5 o 6 anys que faig servir el PS i encara no el sè utilitzar ni el 25% del seu potencial. Molta paciencia, i sobretot fer cas del que et diuen els mestres....lo realment important es que disfrutis fent fotos, lo altre ja arribará.
    Gràcies Tito...´disfruto molt fent fotos i també veient les vostres!

  5. #15
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bet, el comentari de'n Tito explica molt be el que la gran majoría de nosaltres (Photoshoperos) hem patit.
    És un aprenentatge.
    Hi ha una còsa molt clara: potser no sàpigues el què vols d'una fotografía al procesar-la, però sí què saps quan t'agrada o no. Encert-error, una mica d'empenteta i perseverància ... i veuràs com t'ensortiràs i ho gaudiràs.

    La sinceritat: té el seu risc i s'ha de mesurar el seu ús segons amb qui. Amb tú, crec que aquests riscos són perfectament assumibles.
    M'agrada aquest joc !

  6. #16
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje

    La sinceritat: té el seu risc i s'ha de mesurar el seu ús segons amb qui. Amb tú, crec que aquests riscos són perfectament assumibles.
    ;-)
    No en dubtis.

  7. #17
    Estic amb el que ha comentat fins ara en Jaume.

    Afegir que la foto m'agrada molt i pens que mereix la pena que hi dediquis una mica més de temps per a millorar-la. La foto s'ho val.

    L'enquadrament de dalt de tot, quina sort que en Vicenç no en tengui el copyright registrat jejejeje.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #18
    Estic d'acord amb els companys, és una fotografia que necessita del teu temps i paciència
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •