Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Tardor

  1. #1

    Tardor

    Aquesta foto es va fer pensant en la tardor, una estació on la bellesa s'observa mirant a terra.

    Dades (NIKON D3400):

    ISO 400 105mm 0ev f/9 1/160

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: DSC_0845 - copie 2.jpg 
Visitas: 292 
Tamaño: 327.2 KB 
ID: 9382

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona varietat de fulles, Nil
    No sé com era la teva idea, si era que quedés desenfocada o no
    li falta focus

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Tinc dubtes de que li falti focus. Crec que el que veiem és una discreta manca de nitidèsa. Hauríem de veure l'original.
    Aquesta foto aporta uns tons ocres molt atractius a la vista i, efectivament, evoca tardor. Ben vista.
    Li trobo a faltar un element discordant: un animalet, una floreta un bolet...que trenqui una mica el tema principal.
    Hi ha zones cremades (el blanc de les fulles més clares). Crec que està un pel massa contrastada (l'histograma ho confirma: hi ha pocs tons intermitjos).
    Faltaría saber, tal com apuntava en Xiscu, si en alguns d'aquests "defectes" que jo veig hi ha, en realitat, intencionalitat del autor o no.

    Molt bé Nil, però tenint en compte que podría haver-hi un defecte de enfocament o definició, valdría la pena averiguarr què ha passat.
    Com en d'altres ocasions, m'hofereixo a rebre l'original (dispares en RAW, no, Nil?) i revisar la foto i el seu processat.
    Pot ser sí que, aquesta foto,hauría d'haver anat primer a "PRINCIPIANTES". Però no passa rès, Nil. La propera vegada ho tindràs més clar.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Coincideixo amb en Jaume.

  5. #5
    Cert que hi ha hagut uns problemes d'enfocament i de definició. La meva intenció era de crear un entorn similar, on es vegi només les fulles, però fulles de tots colors creant una atractivitat i un contrast interessants. Em sembla en aquest cas que he jugat massa sobre la superficialitat de la imatge i ha faltat com diueu algo que trenqui amb el tema principal.
    Suposo també que m'he equivocat de lloc d'exposició pel meu poc coneixement del blog.

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Les textures i els colors són molt interessants, i crec que la idea. Coincideixo amb els companys que trobo a faltar algun element addicional.

  7. #7
    Molt bona gama de colors de tardor. Crec que la foto està ben vista, ja que entenc que la intenció era reproduir la gran harmonia d'aquests colors. Tècnicament li falten ajusts diferents com ja han dit els companys.
    Per mi l'art de la fotografia, com els altres arts, té dos grans apartats: L'anima (missatge) i el cap (tècnica). Aquesta te molt de la primera part i n'hi falta de la segona. En el teu cas això és positiu, ja que normalment la primera part es porta dins i la segona s'aprèn. Endavant!

  8. #8
    Coincideixo amb tot el que diu en Joan Carres. Personalment no m'hi falta res adicional, ja que crec que les fulles situades cap per avall, ja trenquen la possible monotonia.

  9. #9
    Moltes gràcies a tots pels comentaris, em són molt utils !

  10. #10
    Es una buena idea pero, sí, coincido con los compañeros, demasiado contrastada.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •