Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Pit-roig

  1. #1

    Pit-roig

    Caminant pels Cotswolds (centre sud d'Anglaterra) fa tres setmanes, vaig trobar aquest pit-roig (robin en anglès). Es va comportar com el millor dels models professionals: Va posar en diferents posicions i em va deixar acostar bastant. A diferència dels models professionals no em va costar res. Una gran sort!

    Nombre:  Pit-roig.jpg
Visitas: 484
Tamaño: 735.4 KB


    Nikon d750, Nikkor 70-300 a 300mm, f6,3, 1/2500, ISO 1600

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt bona, Joan !!
    Una nitidesa a l'ocell, perfecta i un bokeh molt bo..

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Totalment d'acord amb en Francisco. I la mirada tant directa: un 10.

  4. #4
    Molt bona imatge Joan, una nitidesa impecable i una mirada penetrant del model. Pel meu gust li baixaria blancs
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    S'han d'aprofitar les ocasions que ens donen tot tipus de models professionals, i tu ho has sabut fer molt bé, Joan. Molt bona imatge. Crec que si ajustes l'histograma o treballes una mica amb "curvas", encara t'agradarà més.

  6. #6
    Bep i Vicenç, com sempre, teniu raó! Baixant els blancs la foto té més força i guanya definició. Gràcies als vostres comentaris avui he après dues coses: una és utilitzar les corbes i, la més important, analitzar més la foto abans de pujar-la. Vaig quedar meravellat per l'ocell i no vaig caure en aprofitar al màxim el seu revelat. Aquí teniu la nova versió:

    Nombre:  Pit-roig1.jpg
Visitas: 361
Tamaño: 758.7 KB

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Una foto que aporta molt, Joan: El gust de fer fotos a aquest bonic exemplar i l'experiència fotogràfica que comporta.
    Deixa'm afegir una suggerència: Edita la foto tal i com l'has pujat i aplica-li: "Imagen > Contrast automàtic" i et donarà un altre idea sobre el processat. És un altre recurs per entendre com jugar amb les variables del revelat.
    Un altre detallet: als ulls i bec, li aplicaría una molt discreta màscara d'enfocament. Discreta, però.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Joan, no es tracta de tenir raó o no tenir-la, sinó de treure-li el màxim profit a un arxiu que tenim i del qual ens sentim orgullosos. I ara, a risc de fer-me pesat, molt pesat, et suggeriria que amb una nova capa de nivells, ajustessis el lliscador de la dreta (presumiblement, en utilitzar les "corbes" se t'han anat els blancs i no ho has tingut en compte). El resultat serà molt similar al "contrast automàtic" que et comenta en Jaume.

  9. #9
    He aplicat els suggeriments d'en Vicenç i en Jaume amb èxit. Corbes i Contrast Automàtic porten, més o menys, a allà mateix: Recuperen els blancs, perduts en aquest cas en actuar en els Nivells.
    Vicenç i Jaume: Agraeixo infinitament que us feu pesats, molt pesats, i seguiu comentant les fotos. Els vostres comentaris són un plaer i m'ajuden moltíssim a avançar en aquest camp de la fotografia.
    Moltes gràcies una vegada més.

  10. #10

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •