Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 16 de 16

Tema: Capvespre amenaçador

  1. #11
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Magnífica sens dubte, per resultats i tècnica.
    Però m'hauràs de disculpar que et faci un comentari no tant positiu:
    La primera impressió, després de l'agradable impacte visual, és de que hi ha algo al cel que no m'encaixa.
    Crec que pot ser el color del cel.
    M'agrada aquest joc !

  2. #12
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    A mi me encanta, sobre todo el contraste entre el agua y las rocas de la izda con el del cielo.
    ¡¡¡Magnifica!!!

  3. #13
    Espectacular cel Bep, fantàstica fotografia. Hi ha molta diferència a la zona on vas emprar el polaritzador si la fas sense filtre?

  4. #14
    Gracias compañeros!!
    Jaume: Tens raó, em molestava a la vista el color blau dels núvols i els vaig dessaturar bastant

    Tito: No vaig fer cap fotografia sense polaritzador, per tant no puc comparar
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #15
    La foto la trobo molt bona, el cel una passada; ara be, veig un cel molt fosc en relaciò amb color de la mar.

  6. #16
    Fotassa, Bep. El tractament del cel t'ha quedat molt bé, però com ja ha dit en Jaume, a jo també em sembla que hi ha una cosa que no em convenç (el desaturat el veig encertat) però em molesta la zona superior a on hi ha una part dels núvols amb tonalitat magenta que crec que desdiu de la tonalitat de la resta de la foto, potser una dominant creada pel degradat o per la combinació de degradats de diferent qualitat (cristall vs resina)?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •