Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Capvespre amenaçador

  1. #1

    Capvespre amenaçador

    Aquesta que vos presento és de finals d'estiu, encara estic aprenent a revelar amb el CC...

    Semblava que havia de ploure, es va posar un cel negre que quasi em va fer desistir i fins hi tot van caure quatre gotes...

    ISO..........100..........f/18...............vel. 0,60s..............focal 24mm................temperatura de color 6000K

    Duia posats tres filtres: degradat invers de 3 passos, degradat suau de 2.5 passos i polaritzador

    Nombre:  Capvespre amenaçador 850-1.jpg
Visitas: 402
Tamaño: 553.7 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Ostres Bep, quin cel! Impressionant, m'encanta aquesta foto. M'encanta!
    Però no la entenc...

    Alguna cosa tinc mal apresa, doncs en teoria els filtres degradats no són els d'alta densitat , és a dir per a que entri menys llum? Per tant no hauries d'haver hagut de tirar a una llarga exposició (no és el cas), o bé a apertura oberta (no és el cas...)? I a ISO100 no és precisament que uses ISO gaire sensible....
    Vaig perduda... aviam si m'ajudes a entendre-ho i aprenc alguna cosa nova avui.

    T'he dit que la foto m'encanta? :-)

  3. #3
    Gràcies pel teu comentari Bet, en aquest cas no vaig utilitzar un densidad neutre, ja que no volia una llarga exposició, simplement, perque els vaixells haurien quedat massa moguts.
    Vaig fer servir dos tipus de degradats per tenir menys llum a l'horitzó i al cel i així poder compensar les llums amb la part de l'aigua i les roques.
    En quan a l'ISO, la meva càmera te una ISO nativa de 200, per tant la vaig forçar un pas a la baixa
    Aquesta imatge potser t'aclarirà una mica com son aquests filtres

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: filtrosND21.jpg 
Visitas: 401 
Tamaño: 48.4 KB 
ID: 9359
    Última edición por Bep Taltavull; 23/12/2017 a las 23:27
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Fotografia impressionant, gran classe de filtres i un títol ben encertat! M'agrada també la silueta nítida de l'illa de Mallorca. Et vas arribar a mullar?

  5. #5
    Tot un exemple de quin resultat vols obtenir en una foto i de com fer-ho possible. Realment, aquest cel (magnífic) fa fredor. Bona, Bep!

    Una pregunta, en aquest cas, el polaritzador on et va actuar amb més efecte, en el color del mar o en l'enfosquiment del cel?

  6. #6
    Bona fotografia. El cel es per començar a corre. Jo no tinc filtres degradats però després de veure les vostres fotografies estic per comprar-ne. Gràcies per la lliçó.

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gràcies Bep, "crec" que ho he entès. :-)

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bep.. 10 Points.. Un Cel de Dalt de tot..
    Bona.. Bona

  9. #9
    Moltes gràcies companys!!! Va fer quatre gotes però no em vaig arribar a mullar.
    Vicenç: el polaritzador va actuar a la part de baix, mar i roques.
    Xiscu, no és per taaaant
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Una foto magníficamente trabajada y com un resultado impecable. El color es inmejorable.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •