Resultados 1 al 8 de 8

Tema: A través

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    A través

    Otro Bode, de la serie Soft
    A ver si os gusta
    Nombre:  A través 4418.jpg
Visitas: 343
Tamaño: 603.0 KB

  2. #2
    Sí, m'agrada. Però la segona versió del primer "soft" m'agrada més en quant a color. En canvi, en aquesta el que m'agrada és la projecció de l'ombra sobre la base i el fons.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    A mi personalment m'agraden més les versions "hard". Aquestes semblen aquareles (no sé si és el que buscaves). Personalment prefereixo els anteriors bodes, més definits. La composició m'agrada , tot i que potser hauria tret la branqueta de l'esquerra?

    L'ombra del líquid és molt atrativa, li falta protagonisme pel meu gust.
    Última edición por Elisabet Marti; 31/12/2017 a las 17:11

  4. #4
    Jo també continuo pensant que la segona foto de la presentació anterior és la millor. En la que presentes ara trobo que les ombres li treguin protagonisme a l'objecte principal, sobretot les horitzontals de l'esquerra, que no sé d'on surten. L'ombra grossa i vertical de la dreta també crec que descompensa la foto. Només l'objecte principal i la seva ombra crec que seria perfecte. La segona foto de l'anterior presentació és molt bona i serà difícil superar-la, però estic segur que tu ho aconseguiràs.

  5. #5
    La composició m'agrada tot i que intentaría donar més lluminositat

  6. #6
    Me apunto a tu primer soft aunque este, con sombra y todo, es también interesante.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Gracias A todos por vuestra sabia Opinión !!

  8. #8
    Jo també pens que havent vist els altres bodes que has presentat aquest es queda una mica enrera sense voler dir que sigui una mala foto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •