Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Hola a tots !

Hola a tots !

Hola a tots ! em dic Nil i estudiant d'arquitectura m'apassionat de la fotografia. Em fa molta il·lusió compartir les meves fotos amb vosaltres i poder extreure de tot això un coneixement que em permetrà créixer en el domini de la fotografia.

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    Benvingut , Nil.
    Esperem que t'hi trobis be entre nosaltres , aprenguis i ens encomanis el teu entusiasme.
    M'agrada aquest joc !

Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Bienvenido Nil
    Que disfrutes en esta casa, y sube muchas fotos !!

Forero Activo Avatar de Elisabet Marti
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Hola Nil,
    benvingut.
    Apendràs moltissim ja ho veuràs! Aquesta colla en saben molt tant de fer fotos com d’explicar com fer-les!

Benvingut al grup, Nil. Ja he vist (i comentat) la teva primera foto al foro abans de veure aquesta presentació. Espero que t'ho passis bé aquí.

Benvingut al grup Nil. Que disfrutis de la fotografia.

Benvingut al foro Nil, sempre dic que tots tenim algo que aportar, a sigui que ja pots començar.
    Fotografiar es poner la cabeza, los ojos y el corazón en el mismo punto de mira.

Benvingut, Nil, veig que amb la teva incorporació baixarà la mitja d'edat del grup i açò és una molt bona noticia, jajajajaja. Bormes de banda, esper que disfrutis del grup, que aprenguis dels altres i que noltros també aprenguem de tu.
    Nikon D610, Nikon 35mm f/2.5 serie E. Nikkor AF-D 80-200 2.8 ED, Tamron SP 24-70 2.8 Di VC USD, Tokina 17 mm 3.5 ATX-Pro

Marcadores