Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Dubte objectius

Dubte objectius

Bona nit,

Abans de res, perdonau la meva absència per aquí, però la feina no em deixa gaire temps per fer fotos i/o participar al foro....

Encara que ho he parlat amb alguns de vosaltres, no tinc encara les idees clares. Voldria ampliar la família d'objectius, ja que tinc unes quantes focals fixes, però per moltes coses que faig, trobo a faltar unes focals variables. La idea és amb temps comprar des del 24 fins al 500-600.

El principals dubtes que tinc són:
    • Primer el 24-70 o el 70-200?, crec que el 150-600 o el 200-500 serà el darrer (probablement el 150-600).
    • El 24-70, el Nikon 2.8 en un principi l'he descartat per preu (2200€), quin recomanarieu. el Sigma 2.8 Art (uns 1200€) o el Tokina 2.8 (1000€ aprox)?
    • El 70-200, també he descartat en un principi el Nikon 2.8 pel preu (2400€). Sigma 2.8 (1000€ aprox) o Tamron 2.8 (1500€ aprox)?

A veure si m'he portat bé i els reis em duen algun regalet....

Salutacions i bones festes a tots!

Jo crec que on hi hagi un objectiu de la marca... tenc el 24-70 no VR i per jo és una joia i de segona mà el pots trobar entre 900/1100€ en molt bon estat.
    També tenc el Sigma 150-600 i també va moolt be.Els altres no els he provat. Si algún dia en vols provar algun m'ho dius.
    Salut
    Fotografiar es poner la cabeza, los ojos y el corazón en el mismo punto de mira.

Joan, si primer el 24-70 o el 70-200 dependrà de quin tipus de fotos t'agrada més fer o que fas més sovint. Aquí no et puc donar consells. Pel que fa les marques, jo sóc de l'opinió de comprar òptiques de màxima qualitat. (Tal com apunta en Bep, encara que siguin de segona mà). No s'aprecien fins que les fas servir.

Gràcies pels consells. Miraré a veure que puc trobar de segona mà (si sabeu algun que es vengui i estigui en bon estat, m'aviseu, per favor)...

Bep, igual si que te demanaré per provar-los, i de pas, provar es 150-600 amb es duplicador, a veure que passa.

Vicenç, el problema és que m'agrada tots els tipus de fotografia. Per les proves esportives, el 70-200 veig que és el que triomfa (i en algun cas focals superiors), i per fotografia "normal" (de carrer, paisatge, retrats, etc.) el 24-70.

EL 150-600 si que l'havia posat com a menys prioritari, ja que crec que és un uns més esporàdic que li donaria.

Moltes gràcies per les vostres respostes.

Salut!

Cita Iniciado por Joan Morro Ver mensaje
    Gràcies pels consells.
    ... Vicenç, el problema és que m'agrada tots els tipus de fotografia. Per les proves esportives, el 70-200 veig que és el que triomfa (i en algun cas focals superiors), i per fotografia "normal" (de carrer, paisatge, retrats, etc.) el 24-70.

Salut!
    Joan, Per retrats jo solc fer servir el 70-200. En càmeres amb sensor FF, per retrats es recomana fer servir una focal mínima de 80 mm per evitar deformacions al nas i pòmuls (No estariem parlant de retrats de cos sencer, ara). De fet, hi ha experts que diuen que per retrats és ideal fer servir focals entre 80 i 120 mm.

Cita Iniciado por Lafebre
    Joan, Per retrats jo solc fer servir el 70-200. En càmeres amb sensor FF, per retrats es recomana fer servir una focal mínima de 80 mm per evitar deformacions al nas i pòmuls (No estariem parlant de retrats de cos sencer, ara). De fet, hi ha experts que diuen que per retrats és ideal fer servir focals entre 80 i 120 mm.
    Si, havia llegit focals superiors al 50mm, però suposo que és per mig cos/cos sencer...

Li he estat donant voltes, i com que tinc el 55-300 DX (el "cutre" de kit) i em va fent el servei, havia pensat de moment omplir el forat entre el sigma 12-24 i el nikon aquest, i ja de cara l'any que vé (o quan surti l'ocasió) comprar el 70-200.

En Bep m'ha passat una oferta d'un 24-70 que sembla que està bastant bé i estic esperant que m'enviin fotos i una mica d'informació extra. Pel que veig, m'hauré de registrar a nikonistas...

Moltes gràcies per la info!

Per cert, del 29 al 1 seré a Barna, si hi ets i et va bé, et dic coses per veurer-mos i fer una xerradeta i/o algunes fotos.

Salut!

Cita Iniciado por Joan Morro Ver mensaje
    Si, havia llegit focals superiors al 50mm, però suposo que és per mig cos/cos sencer...

... Per cert, del 29 al 1 seré a Barna, si hi ets i et va bé, et dic coses per veurer-mos i fer una xerradeta i/o algunes fotos.

Salut!
    El 31 i l'1 ho tinc ja molt atapeït, però el 29 i el 30 està molt millor. Tu truca'm que per poc que pugui, ens veurem un d'aquests dos dies.

Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    El 31 i l'1 ho tinc ja molt atapeït, però el 29 i el 30 està molt millor. Tu truca'm que per poc que pugui, ens veurem un d'aquests dos dies.
    Ok. Arribo el 29 al vespre, igual millor el 30, ja parlem uns dies antes per posar-nos d'acord

Enviado desde mi Aquaris X5 mediante Tapatalk

Hola Joan,

Jo tenc es 24-70 i es 70-200 per vendre (Nikon, ben nous). A s'apartat de compra/venda he possat tot i es preus. Si t'interessa veure o provar res, sense problemes.

Es motiu: he comprat una Sony A7R III i em pas a Sony i vull comprar es mateixos objectius de Sony en ves d'emprar adaptador.
    Derrochando píxeles del sensor...

Contestat al fil de la venta.

Salut!

Marcadores