Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Bendición

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    Bendición

    Imagen tomada en Bali, donde la gente es muy religiosa y todo son ofrendas y bendiciones
    Nombre:  BALI-2011 236.jpg
Visitas: 809
Tamaño: 660.8 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona, Xiscu.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Tant la mirada de concentració com el moviment de l'aigua fan molt interessant aquesta foto!

    Aquest agost vaig a Bali a un casament ("lamentablement" catòlic... ho dic per els rituals). Has penjat algun reportatge a dins del FF? Si tens cap consell serà benvingut! :-)

  4. #4
    D'acord amb la Bet. El moviment de l'aigua és molt bo i li dóna dinamisme a la imatge. Només li trobo una pega a la foto i crec que estaràs d'acord amb mi, Xiscu. Aquests blaaaaaancs!

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    D'acord amb la Bet. El moviment de l'aigua és molt bo i li dóna dinamisme a la imatge. Només li trobo una pega a la foto i crec que estaràs d'acord amb mi, Xiscu. Aquests blaaaaaancs!

    Si Vicenç, hi havia una llum molt forta i els blancs són molt blancs, siii...

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Tant la mirada de concentració com el moviment de l'aigua fan molt interessant aquesta foto!

    Aquest agost vaig a Bali a un casament ("lamentablement" catòlic... ho dic per els rituals). Has penjat algun reportatge a dins del FF? Si tens cap consell serà benvingut! :-)
    Gracies.
    Elisabet, no he publicat cap reportatge de Bali.
    Segur que t'agradarà és un bonic país i amb gent molt amable, i amb unas costums i tradicions fantàstiques, un país amb uns colors magnífics.
    L'única pega és la calor, molt humit i sufocant.
    No sé el clima a l'agost quan tu vas, jo i vaig ser al novembre-desembre i era terrible.
    El meu únic consell, és com molts altres països, si menges fora dels hotels, ves amb compte amb les verdures i peixos, molts llocs no hi ha neveres i la higiene no existeix.
    La meva dona va estar fins i tot ingressada en un hospital, per alguna cosa que vam menjar.
    Segur que t´agradará molt

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •