Página 3 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo
Resultados 21 al 30 de 32

Tema: Roma

  1. #21
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Narcís gràcies! Sé on són el bracketimg i el hdr però no m'aclaro gaire en com usar-los. Ho poso a la llista de pendents!

  2. #22
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Gracies, ho revisaré i aviam com ho veig!
    En quant al comentari:

    ... 3) Perque les cadires estaven vallades i no s'hi podia accedir...
    Em trec el barret. És que vas ser molt murri en que no aparegués a la foto cap tanca que impedís l'accés a les cadires. Tens raó, això de saltar-se les tanques no es pot fer (quasi) mai.

  3. #23
    Ara he vist les altres fotos que has compartit i tan sols et puc felicitar (els altres companys ja t'han donat indicacions de com millorar-les) però a jo m'agraden ja molt, tal com les has presentat.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #24
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Moltes gràcies Joan ! Són els resultat de les vostres “classes magistrals” de cada dia :-)

  5. #25
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Veo que has aprovechado al máximo el viaje. Bellas fotos (del ciclista me gusta mas el encuadre de la que incluye el arco), aunque unas me gusten mas que otras son todas magnificas.
    ¡Ah! Y enhorabuena por tu ascenso.

  6. #26
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Alfredo Ver mensaje
    Veo que has aprovechado al máximo el viaje. Bellas fotos (del ciclista me gusta mas el encuadre de la que incluye el arco), aunque unas me gusten mas que otras son todas magnificas.
    ¡Ah! Y enhorabuena por tu ascenso.
    Gracias Alfredo. He estado trabajando duro para ganarme algun galón :-)

  7. #27
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Encara volia compartir alguna foto més de Roma amb vosaltres. Aquesta he tardat a pujar-la perquè tinc la mateixa foto feta des de diferents angles amb i sense fulles al voltant. I no tenia clar quina preferia. Però finalment m'he decantat per aquesta on les fulles enmarquen l'imatge (tot i el risc que molestin una mica a la vista).
    La segona raó era l'edició. He intentat fer alguna cosa amb el cel però no m'e n'he sortit gens (apart el reflexe del riu quedava fictici). Per tant finalment l'he deixat estar.
    I em sembla que sobreexposada?

    Com sempre, qualsevol aportació vostra será benvinguda, sobretot en referència als dos aspectes mencionats.

    Nombre:  PC060043 web.jpg
Visitas: 30
Tamaño: 794.6 KB
    Última edición por Elisabet Marti; 02/01/2018 a las 23:08

  8. #28
    Quan les càmeres no son capaces de resoldre els alts rangs dinàmics d'una foto poca cosa s'hi pot fer en l'edició.

    Em quedo amb la part positiva de la foto: La inclusió del riu que ens porta cap a la cúpula de Sant Pere, l'efecte d'enmarcat amb les fulles a la part superior i la inclusió d'una part del Castel Sant'Angelo de la dreta que m'ha ajudat a adivinar des d'on estava feta la foto jejeje.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #29
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Et sona Joan? ;-)
    No em vaig atrevir a fotografiar el pont de nit, però almenys si de dia!
    Gràcies pels teus comentaris.

  10. #30
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    A mi también me gusta el efecto marco que dan las hojas y plantas. Y si bien es cierto que ese cielo desmerece un poco la imagen en cambio el aspecto de la cúpula (tan pálido) le confiere cierto aire etéreo, en contraste con el resto de edificios, que parece sugerir que su reino no es de este mundo.​ Enhorabuena.

Página 3 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •