Página 2 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo
Resultados 11 al 20 de 32

Tema: Roma

  1. #11
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Seguint amb el reportatge i a mesura que les vaig editant tan bé com puc, us pujo una altra foto de Roma.
    No es tracta de cap foto habitual, certament...

    El divendres 8 de Desembre, festivitat de la Inmaculada Concepció, és tradició que el Papa faci un parlament o oració des de la Plaça Espagna. Vam anar a treure el nas i ens vam trobar amb aquesta banda municipal tocant diverses melodies. En una de les pauses vaig tirar algunes fotos. Aquesta m'agrada especialment per la mirada directa del músic (casi la podria haver penjat en el tema del més d'elements repetits :-)

    No sé si també li falta llum....?

    ISO 400 1/100 s f/11 42 mm (equivalent a 35mm: 84mm)

    Nombre:  PC080223 web.jpg
Visitas: 28
Tamaño: 1,012.9 KB
    Última edición por Elisabet Marti; 13/12/2017 a las 16:10

  2. #12
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    I aquí en deixo una altra. El titol seria "Esperant al Papa"...

    No he aconseguit reduir l'intensitat dels fanals, sobretot els de radera l'arbre. Penso que les llums estan sobreexposades.
    Tampoc tinc clar si he de corregir l'horizontalitat. Apriori creia que si però em sembla que és un efecte òptic....
    I amb el ACR he mirat de reduir el soroll del cel, però trobo que encara es nota massa.

    En qualsevol cas, i malgrat lo anterior, m'agrada força.

    ISO 1600, 1'3 s f/11 14 mm (equivalent a 35mm: 28mm).

    Nombre:  PC070145 web.jpg
Visitas: 31
Tamaño: 796.5 KB
    Última edición por Elisabet Marti; 13/12/2017 a las 16:06

  3. #13
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Músics:
    M'agrada, Bet. En particular, l'actitut del músic de cara. Li vas demanar permís?
    No crec que li falti llum.
    Potser està massa contrastada ( pocs tons intermitjos)
    Fins i tot hi ha una lleugera sobreexposició de altes llums.

    Aquesta foto és bona per treballar amb l'histograma a la vista.
    ------------------
    Pça.S-Pere:
    Una foto que no et deixa indiferent. M'agrada.
    Sí que li falta ujn toquet de verticalitat i perspectiva vertical. MOlt poc. Si ho fas sabrem si hi havia efecte òptic o no.
    Altes llums: la gran majoría estàn cremades, irrecuperables. Imagino que en aquest cas hagués anat be fer un enforquillat (bracketing).

    M'hagués agradat saber els paràmetres de cada foto.
    M'agrada aquest joc !

  4. #14
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Jaume

    Quin descuit! Ja he posat els exifs, gràcies. Sempre me n'oblido...

    El músic no em va donar permís. Hi havia molta gent i tothom feia fotos, crec que ell simplement xafardejava el que jo feia. La meva camara té un look força retro i passa sovint que la gent se la queda mirant dubtant si és una màquina antiga. Això, afegit que puc fer fotos prement a la pantalla enlloc de al botó, permet fer forces fotos robades de forma discreta. Revisaré l'histograma!

    En quant a la Plaça Sant Pere.... em temo que encara no he arribat a la lliçó de Braketing.... m'ho miro! :-)

    Fins demà!
    Bet

  5. #15
    El comentari fa referència a la foto del ciclista, que un cop fet, m'he adonat que havies penjat dues fotos noves

    Bet, molt sincerament, crec que pots sentir-te força contenta amb el resultat de la foto. No sé que opinaran els companys, però a mi m'agrada força tal com l'has deixat. No és qüestió d'apurar sobre matisos perquè això és qüestió del gust o preferència personal de cada autor (Aquí sempre veuràs que davant de magnífiques fotos, hi ha gustos per versions més càlides o més fredes, més contrastades o no tan contrastades, etc.), i sóc de l'opinió, com ja he dit altres vegades, que això s'ha de respectar. El més important és que has corregit el necessari per passar d'una bona captura a una bona foto final. Si alguna cosa tocaria jo encara és el donar-li una mica de detall a la zona d'ombra del marge de terra/matolls a l'esquerra de la imatge. Felicitats, Bet!
    Última edición por Lafebre; 13/12/2017 a las 19:03

  6. #16
    Músics:
    A mi també m'agrada aquesta foto. A part de l'actitud del músic de cara -que també- m'agrada la diagonal que formen les cares del músics i els "guarniments" blancs sobre l'uniforme de la filera del mig.
    Coincideixo amb en Jaume en lo del contrast i les llums.

    Esperant al Papa
    Personalment aquesta foto m'agrada molt en quant la seva concepció. Per mi està molt ben vista.
    Coincideixo amb en Jaume amb el petit desnivell.
    Mira de fer-li dues cosetes molt simples a veure si encara t'agrada més.
    a) donar-li una mica més de negres amb una capa de "curvas", baixant al gust el punt dels negres habitual.
    b) retallar-la per la part inferior just per sota de la pota de la cadira de la primera fila.

    I una última cosa que ara ja no hi ets a temps, però per considerar en futures fotos d'aquest tipus. T'imagines haver posat al teu marit (que el deuries tenir avorrit amb tanta foto, al pobre :-) sentat en una de les cadires del mig/dreta per donar-li un toc humà a la foto? :-)

  7. #17
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gracies, ho revisaré i aviam com ho veig!
    En quant al comentari:


    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje

    I una última cosa que ara ja no hi ets a temps, però per considerar en futures fotos d'aquest tipus. T'imagines haver posat al teu marit (que el deuries tenir avorrit amb tanta foto, al pobre :-) sentat en una de les cadires del mig/dreta per donar-li un toc humà a la foto? :-)

    Ben vist! Seria una altra bona opció. Però per quatre principals raons no la vaig fer:

    1) No hi vaig caure :-)
    2) Volia precisament plasmar la sensació d'espera, de buidor d'un lloc que al cap de poques hores estaria plenissim.
    3) Perque les cadires estaven vallades i no s'hi podia accedir
    4) Pq el meu marit, lluny d'estar aborrit, estava de palique amb la nostra fantàstica guia xilena, experta en historia i arquitectura.... jo crec que ni se'n va adonar que m'havia "perdut" pel camí :-)


    B.

  8. #18
    Molt bon reportatge Bet, fes cas dels consells dels companys... ah!! i s'ha acabat això de pujar fotos a principiantes
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #19
    Aquesta maquina la tinc jo i si vas a la configuració, en el segon botó de l'esquerra, veurás horquillado (bracketing) i un altre que diu HDR. Si no vols tenir feina adicional a casa amb l'ordinador, prova HDR en que hi han dues possibilitats. Et farà la foto en les condicions escollides i la maquina ja combina les tres que fa. Per començar igual et va bé. Jo de nit no he utilitzat mai, però després del comentari d'en Jaume ho tindré en compte. Es cert que amb el bracketing el resultat final pot ser millor.

  10. #20
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gràcies Bep!

Página 2 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •