Página 1 de 4 1234 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 32

Tema: Roma

Vista híbrida

Mensaje anterior Mensaje anterior   Próximo mensaje Próximo mensaje
  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Roma

    Hola de nou

    M'estreno a l'apartat de Reportatges, més que res perquè aquest pont hem estat a Roma (sense nens... per tant amb tota la calma del món per tirar forces fotos :-), i us en posaré més d'una.

    Començo per aquesta, aviam que us sembla.

    Mercat Campo dei Fiori, al capvespre i just abans de posar-se a ploure...

    ISO 1000 1/10 s f/11 14 mm (equivalent a 35mm: 28mm)

    Nombre:  PC080261 web.jpg
Visitas: 302
Tamaño: 770.9 KB
    Última edición por Elisabet Marti; 13/12/2017 a las 16:07

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    I per continuar, una de més clàssica. A falta d'objectiu amb més zoom...he hagut de tallar-la per aconseguir l'enquadrament que desitjava.

    ISO 500 1/80 s f/10 39 mm (equivalent a 35mm: 78mm)

    Nombre:  PC060071 web.jpg
Visitas: 285
Tamaño: 470.7 KB
    Última edición por Elisabet Marti; 13/12/2017 a las 16:09

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    I una altra més....
    Aquesta també l'he hagut de retallar per a poder aconseguir l'enquadrament que buscava. Us en deixo dues versions, tant d'enquadrament com d'edició. Aviam quina us convenç més.... ;-)


    EXIF ISO1000 1/100 s f/13 42 mm (equivalent a 35mm: 84mm)

    Nombre:  PC060060 web.jpg
Visitas: 295
Tamaño: 622.3 KB


    Nombre:  PC060060 VL web.jpg
Visitas: 275
Tamaño: 731.8 KB
    Última edición por Elisabet Marti; 13/12/2017 a las 16:02

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La darrera, la del sol , el riu i la bicicleta és molt bona.
    No sé amb quina de les dues versions quedarme.
    A la quadrada li falta la llum de l'altre.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    De les dues que parla en Jaume, jo em quedo amb la rectangular. M'agrada força la primera fotografia enviada, ja que tot està molt ben posat i ensenya un mitjà de transport molt utilitzat a Italia. L'enquadrament de baix a dalt molt acertat i l'aigua a terra també.

  6. #6
    Carai, Bet! Abans de res, voldria felicitar-te per aquest reportatge. Totes m'agraden molt, però si vols, les comentaré una per una.

    La primera m'agrada molt tal qual l'has deixada. Molt bona idea en fer la foto amb aquesta perspectiva i els elements estan molt ben posats. També m'agrada molt l'edició.

    La segona també m'agrada molt com a idea així com de l'enquadrament final que li has donat. Aquesta foto, però, crec que pot millorar si l'arregles una mica de llums/contrast.

    La tercera, la del ciclista, com a foto em sembla magnífica. La versió quadrada, com en Jaume, crec que li manca acabar-la arreglar de llums i -no sé si és mania meva- li veig una certa dominant verda. Si aquesta versió quadrada l'acabes d'ajustar al PS, com a enquadrament m'agrada més aquesta que no pas la rectangular.

    Mmmm... m'agradaria afegir -i crec que els companys estaran d'acord- que després de veure aquestes fotos ja no m'agradarà veure cap més foto teva a l'apartat de "Principiantes"

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Moltes gràcies a tots per els comentaris.
    De fet tot i que m'hi barallo força amb l'edició, el tema de les llums i els contrastos encara em costa una mica. A poc a poc. Suposo que hauria de comprar-me un mac amb una pantalla de trentamilpolzades...però abans va comprar-me un objectiu nou! :-)

    En quant a que a la foto quadrada de la bicicleta li falta la llum de la segona....no és casual. La segona no l'he editat jo, sinó en Lafebre (que en sap una "miqueeeeta" més que jo :-). Li vaig enviar la foto per email i la va editar al seu gust. Jo vaig fer la meva versió abans de veure la seva i jo he volgut penjaraquí les dues versions. En Vicenç no havia vista la meva versió encara!
    En quant a llums i contrastos està clara quina és més potent (em queda força per apendre "mestre"!). Però en quant a la versió quadrada o rectangular em feia gràcia saber la vostra opinió, doncs cadascú veu coses diferents en cada foto i això m'ajuda a ampliar els meus punts de vista....

    Espero que ningú s'hagi sentit "enganyat" perquè hagi penjat una foto no editada per mi! ... només era una petita gamberrada (i no m'extranyaria que conneixent-vos, més d'un ja s'ho hagi olorat que la segona no l'havia editada jo....). Estrictament no he mentit doncs no he dit que ambdues fossin meves...

    Gràcies de nou a tots. Quan pugui en penjo un parell més.
    Bet

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Pilla, pilla...

    Com diu en Vicenç, no et pots considerar principiant.
    Esperarem més fotos teves.

    Aprofita per buscar el processat millor per la magnífica foto quadrada del ciclista. (Però a mi m'agrada més, de moment, la rectangular apaisada)
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    De moment m'agraden totes les que has penjat, sobretot per que en totes hi veig uns enquadraments molt encertats. Algunes segur que poden millorar amb els comentaris d'en Vicenç.

    Jo hi vaig esser el passat mes de febrer i vaig disfrutar molt fent fotos per allà.

    Més, més.....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Joan, certament Roma és una ciutat molt fotogènica, i m'han quedat ganes de tornar-hi aviat. Celebro que les fotos t'agradin.

    Us deixo un nou intent de millorar la lluminositat de la foto de la bici. Després de forces intents, no passo d'aquí. La part daurada m'agrada força ja que trobo que en la versió d'en Vicenç, si bé és cert que la llum és bona, trobo una llàstima que es perdin les taques d'humitat grisoses de la pedra.
    En canvi la part de la paret en ombra, m'agrada molt més la versió Lafebriana que la meva. No aconsegueixo aquest gris tant net. Si que verdeja Vicenç, tens raó! Però és que hi ha un (gran) problema..... a l'Equalitzador (o no sé com anomenar la barra per ajustar el verd)---- a l'altra banda hi ha el---magenta!!!!

    Ara en serio, simplement no m'en surto.... crec que la he marranejat força però de moment no en sé més. Comments welcommed, com sempre!

    Nombre:  PC060060 ver 2 web.jpg
Visitas: 269
Tamaño: 238.0 KB

Página 1 de 4 1234 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •