Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Línia 9 Sud

Vista híbrida

Mensaje anterior Mensaje anterior   Próximo mensaje Próximo mensaje
  1. #1

    Línia 9 Sud

    Fa unes setmanes que una colla de l'AFC vam anar a fer fotos a la Línia 9 Sud del metro (La línia que va des de l'aeroport fins la zona universitària). Per poder fer fotos en grup i, a més, poder fer servir el tres-peus, vam haver de demanar autorització, facilitant amb anticipació de dies el número del DNI i especificant l'hora en que hi aniriem. A més, ens van demanar que ens repartissim en tres grups, començant cada grup per una estació diferent. (En total vam ser una colla d'uns 40). Lluny de que l'autorització fos un pur tràmit, em va sorprendre positivament que a l'arribar a cada estació tot el personal (des del servei de seguretat fins el servei de neteja) estava avisat i, en certa manera, ens estaven esperant.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Línia 9 Sud.jpg 
Visitas: 435 
Tamaño: 344.6 KB 
ID: 9272

    ISO 200
    Nikkor 24-70 a 24 mm, f/13
    1 seg.

  2. #2
    Wow!!! impactant imatge de moviment i color. M’agrada Vicenç, i molt. Com sempre, saps donar-li aquesta visió tan personal i encertada a una imatge quotidiana. La textura de la paret, el tractament de la llum, les potents diagonals de les escales i el moviment de les figures....tot un encert. Felicitats Vicenç!!!

  3. #3
    La fotografia ben buscada.
    Aquesta paret em fa pensar que han acabat el pressupost, tot i que queda molt be a la foto.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Excel.lent Lefebriana.
    M'ha sorprès la història dels permisos.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Molt bona Vicenç, aquestes diagonals i el detall de la persona del fons.

  6. #6
    Me gusta el movimiento en la escalera y también los tonos de la imagen. Creo, no obstante, que a la foto le sobra casi toda la mitad de la derecha.

  7. #7
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    M’agrada i molt la diagonal, colors, textura de la paret, i la teva vista fotogràfica, però coincideix amb en Carlos, que li sobra casi la meitat dreta de la foto.

  8. #8
    M'agrada aquesta foto Vicent i tal qual la presentes.

  9. #9
    Bona iniciativa i bona fotografia, personalment hauria retallat fins a la columna de la dreta i fins al fluorescent de dalt
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me gusta mucho esa combinación de velocidad entre la escalera mecánica y la de peldaños.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •