Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 19 de 19

Tema: Retrat

  1. #11
    Jo de les tres fotos em quedaria amb la primera però corregint el tema de les lluentors de la pell.

    Bona feina, Xiscu.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #12
    No cal dir-ho de nou, però vull fer-ho, que la mirada de la noia té molta força i contribueix en gran mesura a la qualitat final de la foto. Coincideixo amb en Bep en que la foto original (la miniatura en color) és força bona, encara que has fet un molt bon enquadrament en la foto final. També estic amb en Bep respecte l'excés de processat a la pell.

  3. #13
    Aquesta noia té un ulls encisadors i per desomptat que és una foto per el b&n.
    No hi entenc massa de retrat, però jo diria que li faltan ombres a la cara per fer la foto més atractiva.

  4. #14
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me encanta el recorte que has hecho y esos ojos que son realmente potentes. Sobre la edición estamos en lo de siempre.
    Es cuestión de gustos...

  5. #15
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Ah i sobretot moltes gràcies pels vostres comentaris.
    He volgut retornar a seguir aquest fil de conversa amb vosaltres per tornar a compartir la foto amb els retocs que vau comentar. La present: en les dues versions en color i blanc i negre, he retallat la foto diferent després del comentari d'en Carlos (per cert reconec que està molt ben encertat aquest comentari) encara que m'ha costat acceptar-lo, però si crec que té tota la raó (així i tot no sé si he fet el retall prou adequat). He provat de llevar les brillantors en el front i la galta, i he procurat fer-li un retoc de pell (separador de freqüències) però molt més subtil. Que us semblem els canvis.
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Aida-5-Editar-2.JPG 
Visitas: 40 
Tamaño: 456.4 KB 
ID: 9269
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Aida-5-Editar-2. blanc i negre.JPG 
Visitas: 37 
Tamaño: 499.4 KB 
ID: 9270

  6. #16
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Ara les veig perfectes!.
    Em quedo amb la de color. Magnífica.
    M'agrada aquest joc !

  7. #17
    Jo em quedo amb la de blanc i negre (més que res per dur sa contraria al boss....)

    És broma però, si, em quedo amb el blanc i negre.

    Bona feina Cisco!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #18
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    m´agrada mes es blanc i negre... Cisco

  9. #19
    Quins ulls! Molt bon retrat i molt ben composat. A jo personalment m’agrada aquest tipus d’edició al retrat, crec que l’afavoreix i que el resultat és una imatge molt atractiva.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •