Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Viatges: expectatives vs realitat

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Viatges: expectatives vs realitat

    Hola

    Degut a que d'ara i fins l'estiu (per sort i per casualitats de la vida) m'esperen un parell de viatges que prometen força, culturalment però sobretot fotogràficament parlant, m'estic passant forces hores (més de les ja habituals en mi ... ) voltant per internet buscant informació.

    I resultat d'això he anat a parar a aquests blogs. M'ha semblat interessant o millor dit divertit, passar-vos aquests links, on es pot veure com ens imaginem moltes vegades alguns dels llocs que visitarem i com son en la realitat quan hi arribem (clickeu a les fotos)!


    https://www.boredpanda.com/travel-ex...ns-vs-reality/


    https://matadornetwork.com/life/hila...ravel-reality/

    En aquest casos ja m'agradaria veure si en Lafebre es resisteix a no fer servir l'eina "clonar"....

    Salut
    Bet

  2. #2
    Ha, haaaaa, gràcies Bet per fer-nos somriure amb aquests enllaços. És cert que una cosa és el que et "venen" i l'altra la realitat quan arribes a molts llocs. Totes les situacions que es mostren al girar la foto original són molt divertides. Peroooooooo...., clonar jo? Fins aquí podriem arribar!. M'has tocat la moral , així que aquí van algunes fotos d'alguns dels llocs que hi surten i digues-me si creus que m'ha calgut emprar l'eina de clonar.

    De nou, gràcies per l'enllaç.







    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Abu Simbel.jpg 
Visitas: 66 
Tamaño: 775.5 KB 
ID: 9202Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Piràmides.jpg 
Visitas: 62 
Tamaño: 891.7 KB 
ID: 9203Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Central Park NY.jpg 
Visitas: 66 
Tamaño: 463.0 KB 
ID: 9204Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Eiffel.jpg 
Visitas: 69 
Tamaño: 925.3 KB 
ID: 9205Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Estampa veneciana.jpg 
Visitas: 65 
Tamaño: 368.4 KB 
ID: 9206

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165


    Vicenç... sabia que contestaries ràpid però no m'esperva que traiessis l'arsenal de proves gràfiques!
    Fantàstiques totes pero la de Venecia i sobretot la de Paris, m'han robat el cor :-)
    Última edición por Elisabet Marti; 22/11/2017 a las 20:59

  4. #4

  5. #5
    A jo també m'han fet molta gràcia aquests enllaços. Gràcies per compartir-los amb noltros.

    Aquests viatges que dius que tens per fer en breu seran una bona ocasió per fer un bon munt de fotos!!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •