Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Estació de França

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Estació de França

    Us deixo una visió diferent del barri marítim de Barcelona...

    Nombre:  PB181285 rd.jpg
Visitas: 312
Tamaño: 803.8 KB

    Nombre:  exif.png
Visitas: 318
Tamaño: 29.1 KB



    Per cert Jaume,
    potser que canviis el nom d'aquest apartat del Foro i li posis de nom "L'Apartat de la BET" ...que últimament només hi penjo jo fotos!

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    1. Aquesta foto no em diu gran cosa. Però aniría be que practiquessis amb ella adreçant la perspectiva vertical.
    2. Les dades exif no es veuen be.
    3. Efectivament, ets una ocupa del apartat de Principiantes.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Jaume

    1. Sabia que m'ho diries...almenys ja sé reconèixer quan la perspectiva falla! Proper pas: apendre a adreçar-la.
    2. Gràcies. Modificat.
    3. :-)

  4. #4
    Espero, Bet, que no t'acostumis a posar les fotos només a aquest apartat, ningú és principiant per sempre, jajaja, tan sols t'has de tirar a la piscina. Ànims!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Espero, Bet, que no t'acostumis a posar les fotos només a aquest apartat, ningú és principiant per sempre, jajaja, tan sols t'has de tirar a la piscina. Ànims!!!
    Si però és que si em tiro a la piscina, em dóna la impresió que ho faig en flotador d'aquells que tenen el cap de patito devant i al costat meu esteu tots vosaltres entrenant per a les olimpiades.... :-)
    És broma, m'és ben igual on penjar les fotos mentres li dediqueu uns segons i m'indiqueu per on seguir....
    estic aprenent molt de tots vosaltres. Només espero que algun dia es noti! :-D

  6. #6
    La fotografia té una bona composició i la presència dels dos trens li dona vida.
    Si que he de dir que cau cap a l'esquerra, però si es vol resoldre es pot perdre l'encreuament que s'ha volgut fer.

  7. #7
    Abans de res, plenament d'acord amb el comentari d'en Bep de que no t'acostumis a posar les fotos només en aquest apartat. Respecte la foto. La veig molt bé de llums, que crec que és la part que ara per ara t'amoïna més. Crec que en molt poc temps aquest tema el tindràs resolt. Redreçament de perspectiva: la foto no "cau" cap a cap banda. Si ens fixem en l'edifici de Gas Natural, sí que dóna aquesta idea, però si ens fixem en el pilar metàl·lic de l'esquerra, aquest "cau" cap a la dreta i, en canvi, si ens fixem en les torres de la Vila Olímpica, estan perfectament verticals. Si es vol corregir, Bet, es pot fer fàcilment amb l'ACR, però llavors hi ha perill de perdre l'enquadrament, tal com apunta en Narcís. Aquesta conjunció de línies no em molesta massa tenint en compte que la foto s'ha disparat amb una focal equivalent de 28 mm. Una posició intermitja per provar, si ho vols fer, Bet, i veure com queda, és prendre el pal de la lluminària del mig de l'andana com a referència. T'animes?

    En PS:

    Imagen --> rotación de la imagen ---> arbitraria, ángulo: 1,5 i marcar opció AC.

    Veuràs que s'han perdut una sèrie de zones de la foto. Retallar.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    No coincideixo del tot amb en Vicenç. Espero que no li molesti la discrepància.

    En el cas de voler corregir aquests detalls que comentem, jo faría:

    1. Nivells: Hi ha una lleugera rotació antihoraria, si agafem de referència una de les verticals més centrades de la imatge.
    És el primer que s'ha de corregir.
    2. Perspectiva: La pèrdua d'enquadrament és poca o li fa poc mal si es corregeix la Persfectiva Vertical amb -13.

    Bet, espero no haver enredat més la troca.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •