Página 3 de 3 PrimerPrimer 123
Resultados 21 al 26 de 26

Tema: Punta Nati

  1. #21
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    A jo també em passa moltes vegades que quan intent refer el processat des del raw m'és impossible arribar al mateix resultat d'abans.
    Si guardes l'arxiu psd o tiff també es pot anar fent correccions de damunt les capes per intentar reduir aquest inconvenient i si vas clicant a l'ull de cada capa pots identificar en quin pas és que t'ha sortit aquesta posterització.
    Si, però com que som molt ràpida, vaig donar sa foto per llesta sense mirar-la prou bé i vaig acoplar capes (molt bona Marga!)....i així me va!

  2. #22
    Cita Iniciado por Marga Pons Ver mensaje
    Si, però com que som molt ràpida, vaig donar sa foto per llesta sense mirar-la prou bé i vaig acoplar capes (molt bona Marga!)....i així me va!
    A jo també m'ha passat més d'una vegada....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #23
    Bona imatge i bona composició, Marga.

  4. #24
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Marga, si no ho pots corregir durant el "revelat" jo faria (he fet) el següent:

    Partint de la foto final ---> duplicar capa ---> filtro ---> desenfocament gaussià, r=60, ok
    Crear màscara de capa ---> Ctrl + i (per invertir la màscara i convertir-la en opaca) ---> amb pinzell blanc suau anar descobrint amb cura les parts adectades. Millor no anar amb opatitat del 100 % al pinzell i anar fent diferents passades per tenir més control.

    Pot ser que a la foto original, per dimensions, et convingui aplicar un valor diferent de r=60.

    Ja diràs si et serveix.
    Sol.lucionat Vicenç! Seguint les teves indicacions. Moltissimes gràcies!

  5. #25
    Cita Iniciado por Marga Pons Ver mensaje
    Sol.lucionat Vicenç! Seguint les teves indicacions. Moltissimes gràcies!
    Me n'alegro moltíssim que t'hagi anat bé, Marga.

  6. #26

Página 3 de 3 PrimerPrimer 123

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •