Página 6 de 7 PrimerPrimer 1234567 ÚltimoÚltimo
Resultados 51 al 60 de 66

Tema: III Lliga CEF

  1. #51
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Puntuació merescuda, Joan.
    A pesar d'obtenir puntuacions no gaire altes, crec que tots feim una bona feina. Ànims a tots els participants!!!
    La que he presentat aquest mes a la secció de nocturnes ha sigut aquesta, una sola exposició de 22 minuts

    Archivo adjunto 9952
    Ja l'havies pujada al FF , no Bep? La recordo!

  2. #52
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Bep, respecte aquesta imatge darrera que ens puges, a què és deguda aquesta línia recta de colors a l'esquerra de l'imatge. No és un avió, oi?
    No, no és un avió, es veu que en algún moment durant la exposició, algú devia encendre un làsser o alguna cosa similar

    Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #53
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Ja l'havies pujada al FF , no Bep? La recordo!
    Si, ja fa un temps...

    Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #54
    Bon dia, jo aquest mes he participat amb aquesta imatge.
    Nombre:  Maras 3400.jpg
Visitas: 58
Tamaño: 584.2 KB

  5. #55
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona Manel!
    Impactant.
    M'agrada aquest joc !

  6. #56
    Fa uns dies es varen publicar els resultats de la setena jornada de la lliga (ara ja només en manca una) però fins avui no he trobat es moment per a fer l'habitual crònica...
    Començant per en Bep Taltavull, aquest cop ha aconseguit 17 punts que el mantenen en el tercer lloc en categoria nocturnes, de cara a la darrera ronda potser ho tindrà complicat millorar la posició però tot pot passar i tant de bo pugui rascar punts als altres dos fotògrafs que van davant ell!!!, també ocupa amb 133 punts la posició entre la 71 i 77 de la classificació general.
    En Manel ha puntuat 16 punts en aquesta convocatòria que el col.loquen al lloc 32è en l'apartat de reportatge i entre els llocs 321 i 330 a la classificació general, amb un total de 102 punts.
    En Xiscu Avilés ha aconseguit també 17 punts que fan que sumi un total de 126 punts i es trobi entre els llocs 127 i 141 de la classificació general.
    A en Raul Sintes li han donat 16 punts que li permet arribar a una putuació total de 62 punts que el col.loquen entre els llocs 430 i 434 de la general.
    Finalment a jo només m'han donat 10 punts, gairebé la pitjor puntuació de tots els participants, amb els que mantenc la 7ena posició a fotografia esportiva amb 126 punts i que em situen entre els llocs 127 i 141 de la general (igual que en Xiscu Avilés).
    Deixo la meva foto:

    Nombre:  07 Joy.jpg
Visitas: 49
Tamaño: 408.2 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #57
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Nombre:  New Red Boat.jpg
Visitas: 49
Tamaño: 233.8 KB

    Mi foto de este mes es esta, y ni fu ni fa... en puntuación algo regular... 17 puntos

  8. #58
    Bon resum Joan! Sa veritat es que pensava que aquesta passada jornada en podria treure 3 o 4 punts més per poder acursar distàncies, però no ha estat així, si no tot el contrari...

    Es puntuen molt més els muntatges o fotografies pobres en colors i revelat, no se... en fi, a la darrera jornada ja és impossible recuperar 7 punts, però no defalliré, jajaja

    Aquesta és la que vaig presentar.

    Nombre:  7 Elefante en la noche Maig.jpg
Visitas: 41
Tamaño: 352.0 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #59
    Bones companys, jo aquest mes amb aquesta foto.
    Nombre:  LLama o Alpaca.jpg
Visitas: 41
Tamaño: 416.2 KB

  10. #60
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'agraden totes, però en particular la d'en Xiscu!. Que ningú s'ofengui.
    M'agrada aquest joc !

Página 6 de 7 PrimerPrimer 1234567 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •