Página 7 de 7 PrimerPrimer 1234567
Resultados 61 al 66 de 66

Tema: III Lliga CEF

  1. #61
    A mi m'agraden totes, i almenys per mi poc vist l'acabat de la foto esportiva, que punts apart, li dona un plus.

  2. #62
    Deman disculpes pel retard en informar-vos dels resultats de la darrera jornada de la lliga però, com alguns sabeu, he estat (per segon any) el "salon chairman" del VI Saló Fotogràfic Digital Illa de Menorca i he estat bastant atabalat per a preparar les sessions de votació de les obres i les actes finals.
    Anem amb els resultats, intentaré ser breu:
    Bon final d'en Bep Taltavull assolint 24 punts en la darrera jornada que el va fer sumar un total de 157 punts que l'han col.locat al lloc 41è - 45è de la classificació general (d'un total de 502 fotògrafs) i al 2on lloc de nocturnes (amb 42 participants).

    En Xiscu Avilés ha sumat 19 punts que li fan un total de 145 punts ocupant el lloc 135è - 144è de la general.

    En Manel Almar ha aconseguit 17 punts i amb un total de 119 punts el situen al lloc de la general i al 31è (d'un total de 131 participants) en categoria de reportatge.

    En Raul Sintes ha obtingut 18 punts amb els que arriba a un total de 80 punts amb els que es posa als llocs 144è - 145è de la general. Recordar que ell només ha participat en 5 convocatòries. Tant de bò l'any que ve participi a les 8 rondes i assoleixi millors resultats generals.

    Finalment, jo, he aconseguit 22 punts que em fan sumar 148 punts que em deixen als llocs 105è-113è de la general i al 7è lloc de la categoria d'esports.

    A nivell de clubs, el Cercle Artístic ha aconseguit 475 punts (recordar que només puntuen els 3 millors de cada jornada) que ens han col.locat al lloc 20è d'un total de 93 entitats i Revelart ha sumat un total de 225 punts que el deixen al lloc 55è (llàstima que només hagueu participat amb 2 fotògrafs i un d'ells sense participar a totes les jornades).

    Ja per acabar, en la classificació de federacions, la balear ha assolit el 6è lloc de 12 amb un total de 1301 punts (recordar que aquí es compten els 10 millors de cada jornada).

    La meva darrera foto, ja l'haureu vista, és aquesta:

    Nombre:  08 Beach volley.jpg
Visitas: 55
Tamaño: 334.0 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #63
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Gràcies, Joan A.
    Encara que estiguis molt enfeinat, per poc que puguis, ves donant-nos aquesta informació, que ens fa gaudir amb vosaltres dels resultats.
    M'agrada aquest joc !

  4. #64
    Gràcies Joan per l'última crònica d'aquesta temporada i donar-nos els resultats finals. N'estic bastant satisfet pels resultats obtinguts el 42 de 502 pens que està molt be...

    També vull donar l'enhorabona a tots els altres participants perque no hi ha que tenir por de participar en aquests events, ja que a Menorca hi ha un molt bon nivell fotogràfic

    La meva última imatge ha sigut aquesta

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 8- Contemplando el universo Juny.jpg 
Visitas: 102 
Tamaño: 384.5 KB 
ID: 10224
    Última edición por Bep Taltavull; 08/07/2018 a las 18:13
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #65
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Nombre:  Spring Menu.jpg
Visitas: 42
Tamaño: 201.8 KB
    La meva es aquesta... 19 points

  6. #66
    I jo companys amb aquesta, trop que van ser 17 punts...i ja vorem que farem a sa proxima lliga.
    Nombre:  Fifth Ave, taxi..jpg
Visitas: 39
Tamaño: 470.4 KB

Página 7 de 7 PrimerPrimer 1234567

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •