Página 4 de 7 PrimerPrimer 1234567 ÚltimoÚltimo
Resultados 31 al 40 de 66

Tema: III Lliga CEF

  1. #31
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Chula la foto. Los errores que pueda haber (si es que los hay) se los dejo a los sabios.

  2. #32
    Bonu ja han sortit els resultats de la quarta jornada de la lliga amb sort dispar pels fotofinderos que hi participam i amb la nova incorporació del nostre amic Raul. Aquí va sa crònica:

    Toni Cladera: 23 punts que el mantenen en 1er lloc a la secció de nocturnes i a la posició entre 27 i 30 de la classificació general amb 84 punts.
    Bep Taltavull: 20 punts que el col.loquen en 2a posició a nocturnes (empatat amb el tercer) i als llocs de la 47 a 63 de la general amb 80 punts.
    Xiscu Avilés: 18 punts amb els que suma 76 punts ocupant les posicions de la 93 a 111 de la general.
    Manel Almar: 19 punts que fan que ocupi el 42è lloc a la secció de reportatge (empatat amb el 43è) i amb un total de 57 punts es troba als llocs del 355 al 361 de la general.
    Raul Sintes: 20 punts per estrenar-se a la lliga i anar directe als llocs 462-463 (crec que no participa en cap categoria concreta com en Xiscu Avilés, és així Raul?).
    Joan A. Gomila: 17 punts (una altra capçanada jejeje) em col.loquen al 7è lloc de la categoria d'esports i entre els llocs 112 i 128 de la general

    Finalment, comentar que a la classificació de federacions, els de balears ens trobem al 5è lloc de 12 federacions que es troben representades i a la classificació d'entitats el Fotoclub Cercle Artístic (T.Cladera, B.Taltavull, M.Almar i J.A.Gomila, entre d'altres) es trobà a la 17ena posició d'un total de 85 i el Fotoclub Revelart (X.Avilés i R.Sintes) al lloc 60è (no hi participen més fotògrafs d'aquest fotoclub a part dels nostres amics fotofinderos).

    La meva foto d'aquest mes de febrer ha estat aquesta:

    Nombre:  The flying pipe.jpg
Visitas: 57
Tamaño: 322.4 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #33
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bon efecte d'escombrat!.
    Excel.lemt representació fotofindera
    M'agrada aquest joc !

  4. #34
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Nombre:  olores_que_matan.jpg
Visitas: 53
Tamaño: 251.4 KB
    Bona cronica.. Joan
    Aquet mes no m´anat massa bè amb aquesta foto

  5. #35

  6. #36
    Com que es tracta d'un concurs, el resultat no sempre és el que esperem. Particularment, trobo molt bona la d'esport i molt ben deixada la segona.

  7. #37
    Aquesta va ser la meva aportació aquest mes passat

    Nombre:  4 Anochece en la sierra Febrer.jpg
Visitas: 42
Tamaño: 403.2 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #38
    Aqui teniu sa foto amb la cual he participat aquest febrer .
    Nombre:  Labyrinth.jpg
Visitas: 43
Tamaño: 501.8 KB

  9. #39
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'agraden totes.
    Bones fotos, companys!.
    M'agrada aquest joc !

  10. #40
    Bon dia,
    bons resums Joan Antoni ;-)
    Aquesta es sa meva aportaicó a aquesta convocatòria passada...

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: alone in the starry sky.jpg 
Visitas: 88 
Tamaño: 647.5 KB 
ID: 9732

Página 4 de 7 PrimerPrimer 1234567 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •