Página 5 de 7 PrimerPrimer 1234567 ÚltimoÚltimo
Resultados 41 al 50 de 66

Tema: III Lliga CEF

  1. #41
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Fantàstica, Toni.
    M'agrada aquest joc !

  2. #42

  3. #43
    Avui s'han publicat els resultats de la cinquena jornada que no ha estat favorable per cap dels fotofinderos que hi participam.

    Per començar, en T.Cladera va ser afectat per un problema informàtic en el servidor de la CEF que li va impedir pujar la seva foto d'aquesta ronda, per tant no suma cap punt i passa a ocupar el 7è lloc a la classificació de nocturnes, on segurament ha perdut totes les opcions que tenia per fer campió d'aquesta categoria (no entraré en valoracions ni a expresar el que penso, supòs que en Toni ens en farà cinc cèntims si ho creu convenient). Així idò, segueix amb els 84 punts que tenia a la jornada passada, passant a ocupar les posicions entre la 218 i 227 de la general.
    Davant l'entrebanc tecnològic que ha sofert en Toni, en B.Taltavull tenia una bona oportunitat per assolir la primera posició en la categoria de nocturnes, però només ha sumat 17 punts en aquesta ronda i es manté amb 97 punts a la segona posició (empatat amb el tercer) en aquesta categoria i entre les posicions 59 i 66 de la general.
    En M.Almar ha obtingut 14 punts que el col.loquen al lloc 35 (empatat amb el 36) amb un total de 71 punts a la categoria de reportatge i que a la general el fan ocupar les posicions entre 337 i 342.
    A en X.Avilés li han donat 15 punts que fan que en sumi 91 i estigui situat entre els llocs 117 i 133 de la general.
    En R.Sintes ha sumat 10 punts amb els que arriba als 30 punts (només ha participat en les dues darreres rondes) i es troba entre els llocs 461 i 462 de la general.
    Ja per acabar amb els resultats individuals, jo he sumat 18 punts que em mantenen a la 7ena posició de la categoria d'esports i amb un total de 93 punts em trobo entre els llocs 92 i 100 de la general.

    A la classificació de federacions, els balears, mantenim el 5è lloc i a nivell de clubs el Cercle Artístic es troba al lloc 17 i Revelart al 59.

    La foto que jo vaig presentar en aquesta ronda és aquesta:

    Nombre:  05 Four zone.jpg
Visitas: 68
Tamaño: 346.4 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #44
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Gràcies per mantenir-nos informats.
    Bona foto, la teva , J.A.
    Em sap molt de greu per en Toni.
    M'agrada aquest joc !

  5. #45
    Aquest mes, jo he presentat aquesta foto.
    Nombre:  En su mundo.jpg
Visitas: 62
Tamaño: 453.9 KB

  6. #46
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    La meva es aquesta , que ja la teniu vista... Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Grapera.jpg 
Visitas: 93 
Tamaño: 886.6 KB 
ID: 9859 15 punts
    esta clar que aquest any al jurat de la lliga no li agraden gens els meus Bodes

  7. #47
    Ahir es van publicar els resultats de la ronda corresponent al mes d'abril.

    En B. Taltavull va obtenir 19 punts, en M. Almar 15, en X. Avilés 18, en R. Sintes 16 i jo 23.

    Amb aquets resultats en B. Taltavull passa a ocupar la 3a posició en categoria nocturnes (a un punt del segon i a cinc del primer), en M. Almar la posició 38a en reportatge (amb un poc de sort a les dues darreres jornades que queden podria pujar algunes posicions) i jo mantenc la 7a posició a esports (a tres punts de les posicions 4a, 5ena i 6ena que van empatats).

    A la classificació general en B. Taltavull i jo tenim 116 punts i ocupem les posicions entre la 66 i 76, en X. Avilés te 109 punts i ocupa les posicions entre la 134 i 144, en M. Almar amb 86 punts es troba entre els llocs 341 i 346 i en R. Sintes amb 46 punts es troba al lloc 445.

    D'en T. Cladera no dono informació per que fa unes jornades que ha deixat de participar.

    A nivell de federacions, la balear ocupa el lloc 6è d'un total de 12 i a nivell de clubs el Crecle Artístic es troba al lloc 17 i Revelart al lloc 56.

    La foto que jo vaig presentar aquest mes és aquesta:

    Nombre:  06 Don't touch the floor again.jpg
Visitas: 49
Tamaño: 270.0 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #48
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Nombre:  Vieja Uva-1.jpg
Visitas: 44
Tamaño: 926.8 KB
    Enhorabona, Joan... bona puntuació
    Yo ni fu... ni fa....18 punts

  9. #49
    Puntuació merescuda, Joan.
    A pesar d'obtenir puntuacions no gaire altes, crec que tots feim una bona feina. Ànims a tots els participants!!!
    La que he presentat aquest mes a la secció de nocturnes ha sigut aquesta, una sola exposició de 22 minuts

    Nombre:  6- 22 minutos.jpg
Visitas: 99
Tamaño: 400.9 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #50
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bep, respecte aquesta imatge darrera que ens puges, a què és deguda aquesta línia recta de colors a l'esquerra de l'imatge. No és un avió, oi?
    M'agrada aquest joc !

Página 5 de 7 PrimerPrimer 1234567 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •