Resultados 1 al 4 de 4

Tema: Llibreria El Siglo

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Llibreria El Siglo

    Per aquells lletraferits o bé amants de les antigalles, a Sant Cugat hi ha una antiga fàbrica de ceràmica reconvertida en centre d'artesania i antiguitats (Mercantic).
    M'agrada passejar-m'hi per el bon ambient que s'hi respira. Es pot pendre una copa o menjar-hi i fins i tot hi sol haver música en viu en un dels locals que es una llibreria de segona mà, anomenada El Siglo i que és part teatre, part llibreria , part espai per cuinar-hi amb amics.
    Per als que haguessiu vist el programa de TV3 "Còmics", el filmaven allà.

    Aquí us deixo un detall de la llibreria, tot i que per la disposició de les llums no vaig aconseguir treure'n més profit i em molesten les llums cremades del final. Ja tinc excusa per tornar-hi i repetir la foto... :-)

    Nombre:  P8271780 web.jpg
Visitas: 318
Tamaño: 773.0 KB

















































    Olympus EM-D10 mark II, 24-42mm

    0,3s, f/13 14 mm (eq 35mm: 28mm), ISO 6400

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    És una bona foto per treure-n'hi suc, fotogràficament parlant.
    El context és força atractiu i esperem que no tanqui com tantes altres llibreríes.

    Lo de "El Siglo" m'ha fet recordar que a les Rambles hi havíen uns famosos magatzems que teníen aquest nom i que jo no vaig arrivar a veure, però n'havía sentit parlar als meus familiars de certa edat.
    He tafanejat per Internet i veig que aquesta llibrería està a Sant Cugat. Repeteixo, molt interessant: https://www.youtube.com/watch?v=kBydv96fixk

    Jo també estic d'acord que val la pena tornar-hi a fer la nova foto i tenir en compte uns quans detalls, entre els que tu ja comentes.
    Com que sembla probable que ho faràs, no et faig més comentaris d'aquesta foto. Em reservo per la nova versió.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada molt la idea de la foto, Bet. Aquesta composició amb la gran quantitat de llibres exposats dóna una idea clara de com és l'entorn i del bé que un s'hi pot trobar allà dins. Aquestes situacions de llum no són gens fàcils de resoldre, però estic segur que si hi tornes (perdó, volia dir "quan hi tornis" :-) tindràs en compte l'experiència i et soriran (encara) millor. Per mi és una bona foto.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gracies Jaume, Gracies Vicenç.

    Ara que ja he aconseguit programar la meva càmara per veure l'histograma en viu, miraré de tornar-hi i refer la foto aviam com surt.

    I després hi tornaré un tercer cop, quan sapiga com nassos s'interpreta l'histograma....

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •