Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Museu de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Museu de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa

    Dimarts passat, aprofitant que els meus fills no tenien escola, vaig agafar festa a la feina i vem anar a visitar el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa. És un museu no molt gran però molt interessant. Està situat en un antic Vapor, és a dir, fàbrica tèxtil que funcionava gràcies al vapor generat per el forn de carbó. En aquella zona abundaven les fàbriques d'aquest sector.

    Apart de poder-hi veure diferents exposicions, resalto (per el seu interès fotogràfic) una petita col·leció de cotxes d'epoca, una de motos Montesa i una col·lecció d'antics ordenadors, macs i pcs... fins hi tot hi vaig trobar exposat el meu primer Spectrum 48K! (m'he fet gran....)

    Al final de la visita es pot baixar al soterrani, on es pot visitar la carbonera, la xemeneia vista des de sota (des de dins), el forn de carbó i les diferents transmissions fins a les màquines tèxtils (que ja no hi són).
    Per al que us interessi el turisme industrial, val la pena.

    Us en deixo un detall:

    Nombre:  PA311053 web.jpg
Visitas: 290
Tamaño: 631.0 KB



    Ah! I al soterrani també hi vaig poder veure una exposició temporal de fotografies d'antigues fabriques abandonades de diversos punts de Catalunya, que a mi personalment em va agradar molt.
    Última edición por Elisabet Marti; 05/11/2017 a las 19:03

  2. #2
    A mi també solen agradar-me aquests llocs. Tot i que aquesta foto era difícil de resoldre per la forta llum de la finestra, m'agraden molt les textures i petits detalls que has aconseguit. Només un petit apunt. Prova de quadrar l'histograma fent lliscar el lliscador dels negres (esquerra) fins on comença la corba de l'histograma. Només aquesta mica, a veure que et sembla. Molt bé, Bet.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Vicenç:
    a aquestes alçades ja saps que no sóc de fotos fàcils... m'agraden els reptes (tot i que després no tingui molt clar que fer amb ells ).

    He provat de fer el que m'has dit. Honestament, com crec que ja ho saps, arriba un punt que tocant el PS ja no sé on sóc....
    Però si: òbviament amb el teu "toque" millora.


    Nombre:  PA311053 ver2.jpg
Visitas: 282
Tamaño: 650.4 KB

  4. #4

  5. #5
    Les fotos en museus sempre són complicades, menys pels que fan els catàlegs. M'agrada.

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gràcies pels vostres comentaris.

    Us en deixo una altra del mateix lloc.

    Nombre:  PA311032 web .jpg
Visitas: 274
Tamaño: 589.7 KB

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Interessant experiència personal i fotogràfica, Bet.
    Veient el que exposes i pensant que segurament tens més fotos a pujar, et semblaría be que desplaçi, mogui, aquest post a REPORTATGES ?.
    Si no, cap problema.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Interessant experiència personal i fotogràfica, Bet.
    Veient el que exposes i pensant que segurament tens més fotos a pujar, et semblaría be que desplaçi, mogui, aquest post a REPORTATGES ?.
    Si no, cap problema.
    No cal Jaume, no en tinc més. Vaig passar el dia disfrutant del museu amb els meus fills i només al final, quan ja estaven cansats i passaven de mi, vaig dedicar-me a tirar aquestes fotos.

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    No cal Jaume, no en tinc més. Vaig passar el dia disfrutant del museu amb els meus fills i només al final, quan ja estaven cansats i passaven de mi, vaig dedicar-me a tirar aquestes fotos.
    D'acord.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •