Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 14 de 14

Tema: Naveta de Rafal Rubí

  1. #11
    Em sum als elogis dels companys. Una llum de lluna molt ben aprofitada, encara que m'hi falten una mica de blancs.

    PD: No l'hi veus un to lleugerament verdós???
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #12
    Moltes gràcies a tots pels comentaris!!!! És un gust penjar fotos així ;-)

    Jaume: supós que el fet d’emprar un gran angular i tenir l’estrella polar a un extrem de l’encuadrament hi te molt a veure amb aquest aspecte elipsoide que presenta la foto. Que a la vegada es vegi la circumpolar i l’ecuador celeste és una d’aquestes agradables sorpreses que de vegades te trobes quan ets davant l’ordinador.
    Bep: la meva intenció era reproduir la llum que hi havia en el moment de la foto, un ambient nocturn amb la lluna plena il.luminant l’escena. Tal vegada em vaig quedar un poc curta de llums, però em va semblar que s’atracava bastant al que volia aconseguir. El to verdós, sa veritat és que no li veig, però tot és possible. Moltes gràcies per les teves apreciacions!

  3. #13
    Arrib una mica tard per comentar aquesta fantàstica foto Marga.Nomès hi ha una cosa que no m'agrada....que no la he feta jo. M'agrada tot, enhorabona!!!!

  4. #14
    Marga, preciosa nocturna amb una il·luminació molt ben aconseguida.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •