Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: La Menorca més salvatge

Vista híbrida

Mensaje anterior Mensaje anterior   Próximo mensaje Próximo mensaje
  1. #1

    La Menorca més salvatge

    Feia temps que volia fe aquesta foto, la vaig visualitzar la darrera vegada que vaig anar pel Camí de Cavalls, però en aquella ocasió no duia la meva càmera.
    Per arribar aquí i aprofitar els primers rajos de sol damunt l’illa Bledes t’has de llevar-te molt dematí i caminar durant més d’una hora, així és que vaig aprofitar sa plaguda del passat dijous dia 19 per sortir el divendres a primera hora i arribar allà dalt al clarejar el dia.

    Iso 200; f- 6,3; 1/125; 18/200 a 18 mm i polaritzador. Diferent focals utilitzades per les miniatures

    Nombre:  _DSC5289-1024.jpg
Visitas: 428
Tamaño: 363.5 KB


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _DSC5291-1024.jpg 
Visitas: 100 
Tamaño: 565.4 KB 
ID: 9049 Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _DSC5296-1024.jpg 
Visitas: 108 
Tamaño: 681.4 KB 
ID: 9050

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Quina vista més magnífica. De les tres, em quedo amb la primera. M'agrada molt el cel.

  3. #3
    Quina preciositat de vista, realment!. Coincideixo amb la Bet, també m'agrada més la primera, la que has pujat en gran, però intentaria pujar una mica la llum en tota la zona de terra. Pel que fa les miniatures, a la segona (la 5296) li veig una edició rara, com forçada, al cel.

  4. #4
    M´agrada la foto pero coincideixo amb en Vicens que la part de terra (sobretot del centre cap a l´esquerra) em sembla fosca.

  5. #5
    M'agrada molt com ens la presentes, ja que ens mostra clarament aquesta llum tant horitzontal de la matinada. Felicitats!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Quina recompensa al teu esforç matiner !.
    Precioses. Coincideixo amb el comentari de'n Vicenç.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Buen trabajo Raül, me gustan.
    Coincido con algunos compañeros en la primera, aunque con esas nubes le hubiera dado un poco más de protagonismo.
    Salu2


    Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

  8. #8
    Bon paisatge i llum del matí molt maca

  9. #9
    Pues me gustan más las miniaturas ya que en la principal veo demasiadas zonas con poca luz.

  10. #10
    Molt guapas ses tres Raul. Ja me diràs algun dia com arribar fins aquesta localitzaciò....

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •