Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 20

Tema: Tornant a port

  1. #1

    Tornant a port

    Una posta de sol de fa un parell de setmanes.

    ISO 200..............f/16.................vel. 1/80s...............focal 600mm..................temperatura de color 3500K

    Nombre:  Posta de sol amb veler 1200.jpg
Visitas: 341
Tamaño: 424.4 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Buf, espectacular .
    Mallorca al fons, no?.
    Has probat a donar-li un puntent més de llum a la barqueta? o ja t'està be així?.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    La foto preciosa pero estic amb en Jaume en que la barca i, fins i tot, potser el mar, pel meu gust, estàn una mica massa foscos. Els falta vida.

  4. #4
    La fotografia m'agrada i efectivament on hi ha la barca, efectada igual que el mar pels núvols, es tot ella mes fosca, com no pot ser d'entrada d'altre manera. Un lleuger increment de lluminositat a tota l'aigua podría ser la solució.

  5. #5
    M'agrada molt en quant a idea i composició, però coincideixo amb els companys pel que fa a la zona aigua/barca.

  6. #6
    Gràcies pels consells companys, tenc el problema de que no son iguals els revelats fets amb PS5 que amb PScc i l'he reveladade nou. A veure com la veis ara.

    Nombre:  Posta de sol amb veler 1200.jpg
Visitas: 317
Tamaño: 512.0 KB
    Última edición por Bep Taltavull; 31/10/2017 a las 16:05
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Aquesta, pel meu gust, està molt millor pero encara li trobo a faltar una mica mes de llum i a la vela del vaixell li veig una mica de "halo" (no sé com es diu en català). Penso que val la pena treballar-la perque la veig molt bona. Al fons les muntanyes d´Alcudia oi?

  8. #8
    Gràcies Lluís, aquest "halo" m'ha sortit al enfocar-la... i de llum, tenint en compte el fort contrallum crec que ja està be així
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    A part de aquet Halo, esta milor aquesta 2ª
    Bona Bep !!

  10. #10
    Bep! És preciosa. Fotografia de capell alt. Me qued amb aquesta segona versió que ens presentes. Per jo, una foto de 10, tal i com està.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •