Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: B24

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    B24

    Lo bò de tenir una càmera mirrorless que ocupa (i pesa!) tant poc és que la duc pràcticament cada dia a sobre, fins i tot si em toca viatjar per feina....

    ISO 200 1/5 s f/14 35 mm

    Nombre:  P9061843rd .jpg
Visitas: 321
Tamaño: 176.4 KB

  2. #2
    La trobo una foto molt correcta. Els lletreros de les portes d'embarcament, els lletreros verds de les columnes i els passadissos mecànics creen unes diagonals força atractives que conviden a dur la mirada cap el punt de llum al final. El personatge en moviment de l'esquerra ajuda a aquest efecte. Com que tampoc li veig magentes , crec que només li cal una mica més de contrast. Un toc de "curvas" i llestos. Bona, Bet!

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gràcies Vicenç. Li falta contrast? Ja no ho sé veure. Per això no l'he volgut remenar gaire al PS.

  4. #4
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Gràcies Vicenç. Li falta contrast? Ja no ho sé veure. Per això no l'he volgut remenar gaire al PS.
    No m'atraveixo a dir que "li falta" contrast, però sí que a mi m'agrada més amb un punt adicional de contrast. (M'ho ha semblat en veure la foto i ho he provat abans d'escriure el comentari). A veure que opinen els altres companys. Però t'aconsellaria que ho provessis per veure que opines tu mateixa.

  5. #5
    M'agrada la composició però em molesta una mica que estigui tant desenfocat el viatger de l'esquerra.

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Narcís, ho vaig fer expressament. Està mogut pq volia plasmar la sensació d'anar i venir dels passatgers a l'aeroport contrastant amb l'estàtica dels cartells. Però és qüestió de gustos :-)

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Sobre els que t'han dit els companys, comento:

    - No em molesta el moviment del passatger, mes aviat el trobo adhient i celebro que hagi sigut intencionat.
    - He mirat lo del pel de contrast que et diu en Vicenç i no li trobo a faltar.
    - Cal revisar la vericalitat i, si pots i vols, la lleu distorsió en perspectiva. Això comporta retallar imatge (que ja va justa d'aire per dalt), a menys que apliquis la tècnica de "Omplir segons el contingut" (Tutorial recent).
    - Si apliques Imatge>To automàtic, veuràs una lleu diferència de temperaturade color, que a mi m'agrada més.

    Obviament aquests comentaris tècnics no ténen cap més finalitat que fer-te notar irregularitats, que hauràs de tenir en compte, aprendre i aplicar, si ho creus oportú, quan estiguis davant una foto teva "de concurs".
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Sobre els que t'han dit els companys, comento:


    - Cal revisar la verticalitat i, si pots i vols, la lleu distorsió en perspectiva..
    Jaume crec que la verticalitat és per tu, el que el "magentisme" és a en Lafebre...

    Però no t'entenc, pots retocar-ho i mostrar-m'ho? Es que no entenc què et "molesta" perquè si faig la foto d'esbiaix és evident que afecta a la verticalitat (el mateix que et vaig dir amb la foto de l'edifici de Girona....)

    Gràcies!
    B.
    Última edición por Elisabet Marti; 26/10/2017 a las 20:34

  9. #9
    Elisabet que el desenfoc de la persona era fet expressament, no n'he tingut dubtes.

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bet. Ara soc jo que no entenc quan dius de fer la foto d'esbiaix i justificar la pèrdua de verticalitat.
    He enregistrat en vídeo un comentari meu sobre la verticalitat d'aquesta imatge. Te l'envio via WeTransfer. A veure què m'en dius.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •