Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Moto urbana

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Moto urbana

    Hola

    Ahir vaig estar una bona estona voltant per Barcelona (de fet, per ser més precisos: fent temps). Em vaig endur la càmera per poder practicar una mica. En concret volia provar de fer fotos amb "barrido", que no em solen sortir mai bé.

    Nombre:  PA210345 rd .jpg
Visitas: 340
Tamaño: 156.9 KB



    La millor que vaig aconseguir és aquesta. Potser tampoc sigui cap meravella però m'agrada haver aconseguit que no hi surti cap altre vehicle al voltant i que l'únic que sembli estar "quiet" sigui la nana, que a més, mira a l'objectiu. (Donat que va amb casc i no se la pot reconèixer, no crec que hi hagi problema en posar la foto aquí, no?)

    Si teniu comentaris , com sempre, seran benvinguts.
    Bet

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Interessant tema. Jo diría que el vam tenir com a tema del mes , fa temps.
    Quasi ho has aconseguit.
    Abans de fer més comentaris, crec imprescindible que ens posis els paràmetres .
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Abans de fer el meu comentari diré que farà un parell o tres d'anys que un company de l'AFC expert en fotos de carreres de cotxes i motos ens va fer una xerrada molt bona sobre aquesta tècnica. Recordo que ens va donar una serie de "trucs" per fer aquest tipus de fotos, com per exemple tenir els dos peus separats i fixos a terra, i que el moviment s'havia de fer només amb el gir del tronc. També recordo que, encara que sembli una ximpleria, és que després de fer el "clic" el tronc ha de seguir girant una mica, del contrari hi pot haver una manca de sincronització entre el moment de deixar de girar i l'instant real del "clic". Dit aixó, la foto m'agrada força tot i el petit moviment de la moto, que no sempre fa lleig. Els colors vius del fons ajuden a donar força a la imatge. Bon enquadrament. Ah!, i no li trobo dominant magenta . Felicitats per la foto, Bet.

  4. #4
    No n'he fet mai cap i quan en veig una la valoro i m'agrada i més si es la primera.
    salutacions.

  5. #5
    Elisabet, como bien dice Jaume: quasi ho has aconseguit.
    Por ser la primera vez que lo intentas, esta muy bien, no es fácil.
    Hay que tener en cuenta y mucho, la configuración del enfoque de la cámara.
    Buen trabajo!


    Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gràcies a tots per els comentaris. Són el que m'ajuden a millorar.
    La veritat és que sé que la foto no és de concurs, però relament i com bé diu en Diego, la configuració dels paràmetres em va fer parar boja. Diego en mi camara hay una función para barrido pero aun me sirve menos que si lo intento hacer yo solita. El problema es que la calle estaba medio en sombra medio en sol, con lo cual al mover la camara me cambiaba todo (logicamente) y o bien se quemaba o bien la velocidad no era la correcta.

    Vicenç: no vaig parar gaire atenció a la meva activitat postural! I menys al meu joc de cintura... segur que no parlem de tennis? ;-)
    Ara en serio, gràcies, ho tindré en compte per a les properes.

    Narcís: gràcies. Per mi té mèrit més que pel resultat, per l'esforç que m'ha costat! :-)

    Jaume: cert! Els EXIF! Aqui els teniu: ISO 200, 42mm, F13, 1/20s.
    La vaig tirar en apertura F13 fixa i la obturació que la tries la càmara. Però bàsicament pq vaig anar provant una i altra opció fins a obtenir alguna cosa "decent".

    S'admeten més comentaris! :-)
    Última edición por Elisabet Marti; 25/10/2017 a las 14:54

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    ...
    Jaume: cert! Els EXIF! Aqui els teniu: ISO 200, 42mm, F13, 20.
    La vaig tirar en apertura F13 fixa i la obturació que la tries la càmara. Però bàsicament pq vaig anar provant una i altra opció fins a obtenir alguna cosa "decent".

    S'admeten més comentaris! :-)
    Crec que una de les claus per fer un escombrat d'aquest tipus és utilitzar certa velocitat d'obturació.
    Aquest "20" que surt a les dades exif em desconcerta. Volíes dir un 1/20 de segon?
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Crec que una de les claus per fer un escombrat d'aquest tipus és utilitzar certa velocitat d'obturació.
    Aquest "20" que surt a les dades exif em desconcerta. Volíes dir un 1/20 de segon?
    sisi! 1/20seg! corregit, gràcies

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •