Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 17 de 17

Tema: Treball del fang

  1. #11
    M'agrada la composiciò. També m'agrada el gra, en aquest cas el trobo excessiu..

  2. #12
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La foto és molt bona, sens dubte, en tots els sentits.
    Però el gra també em sembla excessiu. Com diu el company, resta detall a les textures.
    A alguns els hi semblarà un detall sense importància, però a mi em molesta a la vista la sensació de desnivell de les estries de la peça de fang.
    M'agrada aquest joc !

  3. #13
    Nombre:  Treball fang v2.jpg
Visitas: 27
Tamaño: 374.6 KB


    Envio de nou la fotografia, sense enfocs adicionals i tocant els negres a la baixa. Tot i que el gra hi es a mi m'agrada més.

    Gràcies pels vostres comentaris. Valia la pena almenys intentar la millora.

  4. #14
    Sincerament, la foto resultant a la web no es la que jo veig en local. Crec que el sistema produeix un canvi, ja que jo l'he deixada més grisa i s'ha accentuat el gra.
    Pot ser un problema d'espai de treball ?.

  5. #15
    Plenament d'acord amb tu, Narcís. Aquesta versió també m'agrada més. Bona feina.

    Afageixo aquest comentari després de llegir-ne el teu segon, Narcís.
    Potser si que pot ser el que comentes. Alguna vegada ha passat que, en segons quin tipus de foto, altres autors han comentat casos similars. No obstant, t'haig de dir que jo la veig força bé.
    Última edición por Lafebre; 23/10/2017 a las 12:07

  6. #16
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'agrada més així, però la darrera paraula la tens tú i el teu gst personal, Narcís.
    M'agrada aquest joc !

  7. #17
    Encara que no hi veig massa diferència, m´agrada mes la segona. Tampoc cal que ens hi escalfem el cap. Ës una molt bona foto amb grà (ara soroll), que no és exactament el mateix. Resumint, per a mi molt bona foto.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •