Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 17

Tema: Treball del fang

  1. #1

    Treball del fang

    Nombre:  Treball fang.jpg
Visitas: 331
Tamaño: 574.0 KB


    Any 1978 - Kodak Tri-X

    Com que m'he incorporat recentment al grup, avui us adjunto un dels temes que m'ha agradat de fer.

  2. #2
    En aquells anys buscavem treballar el "gra". Ara l'imatge m'agradaria igual però el resultat el de 2017.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    No sé que es portava al 78 en quant a fotos (en aquell any encara ni tenia la meva primera màquina, la Agfamatic 508 de la comunió ) però a dia d'avui es fa extrany veure una foto amb tant de gra. Però la foto m'agrada molt. Trobo una mica una llàstima que "per culpa" del gra no s'aprecin millor les diferents textures.
    Última edición por Elisabet Marti; 22/10/2017 a las 15:07

  4. #4
    En aquella època estava de moda el gra. Encara recordo la tècnica del Rodinal diluït i escalfat. Ara ja no està de moda pero et vull dir que la foto m´agrada molt per la plasticitat que té, aixi com per l´enquadrament. Jo la posaria com a Fotofindera. En primer lloc perque, com ja he dit, m´agrada molt i en segon lloc com a homenatge a la perssona de la que només se li veuen les mans pero que, si és qui jo em penso, era un gran professional, mestre i també una gran perssona. Felicitats.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Nostágica por la técnica y excelente encuadre y mensaje de la imagen.
    Me gusta

  6. #6
    Els anys de la moda del gra, quin record!. M'agrada molt el moment i la composició. Bona, Narcís!

    Deixa'm fer un comentari d'apreciació, Narcís, a banda de la qualitat innegable de la foto. Recordo que l'estructura que donava el gra de les pel·lícules era, pel meu gust, molt més agradable a la vista que el soroll que donen els arxius digitals o qualsevol efecte similar per "reproduir" o imitar aquell gra, mitjançant filtres de qualsevol programa d'edició. En aquest sentit, em dóna la sensació com si no tot el gra d'aquesta foto fos producte de l'original. És només per satisfer la meva curiositat, Narcís, però li has afegit gra "digital"?

  7. #7
    Bona observació. Voluntariament no he fet res, però si vaig observar un gra molt uniforme. Abans d'enviar vaig fer un enfoc suau (la foto estaba treballada fa uns anys) i penso que aquest pot ser el motiu. Quan pugui reviso i si obtinc millor versió torno a enviar.

  8. #8
    M’agrada molt Narcis. Preciosa composició.

  9. #9
    Molt bona fotografia Narcís, penso que probablement li sobra enfoc, però la composició i el tractament es brutal
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Bona observació. Voluntariament no he fet res, però si vaig observar un gra molt uniforme. Abans d'enviar vaig fer un enfoc suau (la foto estaba treballada fa uns anys) i penso que aquest pot ser el motiu. Quan pugui reviso i si obtinc millor versió torno a enviar.
    Gràcies, Narcís.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •