Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Miconos

  1. #1

    Miconos

    Nombre:  Miconos.jpg
Visitas: 354
Tamaño: 429.4 KB


    ISO 200
    TAMRON 18-200 (cos: CANON)
    f 10,0; 1/320; 21 mm

  2. #2
    Bonica imatge, però li trobo a faltar alguna cosa (i no em preguntis el què) que la faci diferent, quelcom que li doni un plus. No sé si m'explico prou bé.

  3. #3
    Esta imagen, a diferencia de la que has colgado en BN, Music, creo que compositivamente es un tanto abigarrada. El buen contrapunto entre los colores de ventana y puerta queda algo embarullado por la bugambilla de la derecha y el árbol y planta de detrás. Es decir, que en mi opinión, sobran los elementos vegetales. Obviamente no los podías quitar. Una pena porque ese cielo azul contrastando con la pared blanca y el color de las ventanas queda bien chulo.
    Por cierto ¿has probado a corregir la distorsión geométrica en ACR?

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Apoyo las dos o tres observaciones que te han hecho los compañeros y , si lo corriges, de paso, acaba de nivelar la vertical del centro (es muy poco pero se nota).
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Narcis, esta no me dice mucho.. la verdad
    Lo siento

  6. #6
    Narcís: estic amb els companys en que a aquesta foto li manca quelcom. Aquesta zona central tan blanca, que en alguns llocs em sembla cremada, no té massa interès i en canvi es el primer que capta la vista. Tampoc m´agradam massa els verds de les fulles que, per a mi, son massa cridaners.

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Li falta un gat.... trobo :-)

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Muy bien lidiado esos blancos a pleno sol. No es fácil y le has dejado detalle.

  9. #9
    Bona tarda i gràcies pels comentaris.
    Entenc que us falti alguna cosa ja que probablement a mi em passaria el mateix. Una figura quedaria bé però seria el centre d’atenció i jo volia tenir un record d’aquesta arquitectura de cantons suaus, parets lluminoses, i amb pinzellades de color aportades per finestres i portes. D’acord en que els arbres de darrera els podria treure amb el PS i segur queda millor amb un cel tant intens, tot i que el polaritzador va fer la seva feina. No tan d’acord amb la planta ja que es l’únic element viu (si traiem els arbres) i em sembla adequada la seva presència. Com que l’espai obligava a utilitzar focals baixes ha resultat alterat la vertical-horitzontal. Intentar resoldre altera la composició per l’esquerra i el resultat m’agrada menys. D’acord en que podria donar menys protagonisme al color verd de la planta.
    Com que la foto ja té uns anys no dedico de moment temps a preparar una versió 2.
    Una salutació.

  10. #10
    Bona imatge Narcís, aquesta diferent visió de cadascú és l'enriquidor de la fotografia
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •