Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Fotografies de carrer

  1. #1

    Fotografies de carrer

    Per si pot ser del vostre interès, quaranta de les millors fotografies de carrer del 2016, de fotògrafs d'arreu del món.

    https://petapixel.com/2017/01/28/40-...-around-world/

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    I a tu, Vicenç, et sembla que totes elles s'ho mereixen?

  3. #3
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    I a tu, Vicenç, et sembla que totes elles s'ho mereixen?
    Bet, tenint en compte que el títol diu "40 de les millors..." i no "Les 40 millors...", no tinc prou arguments per dir ni que si ni que no, ja que no conec la llista sencera de "les millors". Però n'hi ha que les trobo magnífiques i d'altres que no m'agraden tant. En la fotografia de carrer no es poden tenir en compte els mateixos paràmetres que en altres modalitats de fotografia per valorar-la.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Vicenç: Tot i que, en aquest tema que ens presentes, no coincideixo amb la teva valoració (n'hi ha poques que m'agradin), he après que sempre he d'estar ben alerta amb el que opines.
    Acostumes a tenir raó.

    Gràcies per compartir aquesta experiència fotogràfica amb tots nosaltres.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Vicenç: Tot i que, en aquest tema que ens presentes, no coincideixo amb la teva valoració (n'hi ha poques que m'agradin), he après que sempre he d'estar ben alerta amb el que opines.
    Acostumes a tenir raó.

    Gràcies per compartir aquesta experiència fotogràfica amb tots nosaltres.
    Gràcies, Jaume, però no és qüestió de tenir raó o no tenir-la, sinó de que cadascú veu les coses a la seva manera -i així les expressa- i això dóna riquesa als debats.

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Precisament penso que en aquest tipus de fotografia, té més mèrit tenir ull i rapidesa per "copsar el moment", més que no en clavar els paràmetres. Però basant-me precisament en aquesta premisa, trobo que n'hi ha forces que no tenen interès (sempre des del meu punt de vista, evidentment).

  7. #7
    Gràcies per compartir-ho Vicenç, en la meva opinió n'hi ha poques que superin a les teves.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •