Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Ritos Hinduistas

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    Ritos Hinduistas

    Imagen robada en un templo hindú en Singapur , le falta un poco de calidad, no quería que vieran y no la hice con comodidad
    Nombre:  SINGAPUR.jpg
Visitas: 758
Tamaño: 541.8 KB

  2. #2

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Buenas fotos para el Tema del Mes.
    Se entiende la incomodidad.
    Lástima la camiseta moderna del señor de la segunda foto.<br>A ambas les falta un pelin de verticalidad.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Gràcies per aquestes mostres, Xiscu. Les trobo força interessants com el document que són i no se'ls hi pot demanar res més degut a les condiciones en que dius que les vas fer.

    El següent comentari no va per tu, sinó que aprofito el teu fil per fer-lo. Sempre m'he preguntat si enlloc de "robar" fotos no és millor primer intercanviar una petita conversa amb la gent, interessar-se pels seus actes i, després, dir-lis que som aficionats a la fotografia i que els hi agrairia si em deixessin fer unes fotos, i que un cop tornat a casa les hi enviaria per correu electrònic per tal què en tinguessin un record. Jo ho practico sempre que puc i de vegades et sorprèn la resposta positiva -i fins i tot agraïda- de molta gent. Evidentment, després sempre les hi envio les fotos.

  5. #5
    Me gustan las tres fotografias que has presentado (1+2).
    Personalmente me incomoda fotografiar personas que aparecerán en un primer plano y en alguna ocasión he solicitado su aprobación, por lo que totalmente de acuerdo con lo indicado en el mensaje anterior.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Gràcies per aquestes mostres, Xiscu. Les trobo força interessants com el document que són i no se'ls hi pot demanar res més degut a les condiciones en que dius que les vas fer.

    El següent comentari no va per tu, sinó que aprofito el teu fil per fer-lo. Sempre m'he preguntat si enlloc de "robar" fotos no és millor primer intercanviar una petita conversa amb la gent, interessar-se pels seus actes i, després, dir-lis que som aficionats a la fotografia i que els hi agrairia si em deixessin fer unes fotos, i que un cop tornat a casa les hi enviaria per correu electrònic per tal què en tinguessin un record. Jo ho practico sempre que puc i de vegades et sorprèn la resposta positiva -i fins i tot agraïda- de molta gent. Evidentment, després sempre les hi envio les fotos.
    Sí, crec que si és possible, és millor demanar permís per fer la la foto, però a vegades , com en aquest moment, un temple ple de gent i ets estranger ja et miran malament no més per entrar.. si ademes et veuen fagent fotos pots surtir en globo

  7. #7
    Bones fotos testimonials..

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •