Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Gusano de mar

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Gusano de mar

    Nuestro amigo Manuel Elices me ha proporcionado una foto macro reciente.
    Nombre:  Elices-Gusano-IMG_3404a.JPG
Visitas: 930
Tamaño: 487.8 KB

    Canon Power Shot G15 f/4,5 - ISO 100 - 1/1000s
    DF: 22,8mm - Flash en Modo Ojos Rojos.
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Doncs moltes felicitacions per l'amic Manuel. Preciosa!

  3. #3
    M'agraden els colors, però hi veig un parell de coses, encara que sé que són mals de controlar sota l'aigua...

    Les puntes de la part de dalt sobretot estan cremades i me dóna la sensació que la foto en general esta una miqueta sobreexposada. Tal vegada també li falti una miqueta "d'aire" al voltant del subjecte principal.

    Segurament es podria millorar disparant amb una focal més llarga i el flash més lluny.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan Morro Ver mensaje
    M'agraden els colors, però hi veig un parell de coses, encara que sé que són mals de controlar sota l'aigua...

    Les puntes de la part de dalt sobretot estan cremades i me dóna la sensació que la foto en general esta una miqueta sobreexposada. Tal vegada també li falti una miqueta "d'aire" al voltant del subjecte principal.

    Segurament es podria millorar disparant amb una focal més llarga i el flash més lluny.
    Tens en compte que és una foto macro, oi?
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Tens en compte que és una foto macro, oi?
    Si, si. Per això dic d'utilitzar una focal més llarga i poder-se separar una mica més

    Enviado desde mi Aquaris X5 mediante Tapatalk
    Nikon D700, Nikon D810, Nikon D850, Sigma 12-24, Sigma 12 2.8 fisheye, Nikkor 28 2.8, Nikkor 50 1.4, Nikkor 60 2.8 D macro, Nikkor 60 G ED micro, Nikkor micro 105 2.8G, Nikkor 16-35 4.0 G,Nikkor 28-105 3.5-4.5 D,Nikon TC-20III, Nikkor 12-24 2.8, Nikkor 24-70 2.8, Nikkor 70-200 2.8, caixa Easydive, Caixa Isotta D810, Ikelite DS-51, Subaqua Helios 5000, Inon Z-330, Inon S-2000

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan Morro Ver mensaje
    Si, si. Per això dic d'utilitzar una focal més llarga i poder-se separar una mica més

    Enviado desde mi Aquaris X5 mediante Tapatalk
    Clar, però també vol dir carcassa nova, oi?.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    En un principi no. Com que la càmara no té objectius intercanviables, la carcassa hauria de permetre extendre el zoom (potser no en tota la seva longitud)

  8. #8
    A mi em sembla preciosa
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •