Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Santissim Misteri

  1. #1

    Santissim Misteri

    Nombre:  P8120716 copia.jpg
Visitas: 812
Tamaño: 317.8 KB
    Última edición por Narcis Arpi; 10/10/2017 a las 20:34

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona estrena, Narcís.
    De totes maneres, podríem considerar que, com deia en Vicenç comentant la foto de la Pica de'n Pedro Riveiro, aquesta foto representa mes aviat un "Objecte religiós", més que un "acte" propiament dit.
    Però, be. La foto, apart de bona, s'hi acosta.

    Narcís, tens a ma les dades EXIF d'aquesta foto?.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Coincideixo amb en Jaume tant en lo de la bona estrena com en que, per temàtica, jo la veig més com "motius religiosos" que no com "actes religiosos". Però vaja, no deixa de ser un comentari. En el que sí que vull posar èmfasi és en la qualitat tècnica de la foto. Només veure el detall de les llums dels ciris, s'aprecia que hi ha molt d'ofici darrera. Bona, Narcís!

  4. #4
    Evidenment que es tracta d´una bona foto no massa fàcil de fer. La veritat és que a mi no m´ha sorprès massa perque jo ja savía que en Narcís es un molt bon foògraf. Endevant.

  5. #5
    Encara que no s'ajusti al tema al 100% és una molt bona fotografia i dificil de mesurar amb aquestes espelmes del primer pla. Bon començament Narcís

    T'hauries d'acostumar a posar les dades EXIF per una millor valoració... segur que no hi has pensat...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Deixant de banda la qüestió del tema. La foto la trobo molt encertada. Els colors i sobretot els tons molt bons.

  7. #7
    Com a fotografia, la trobo molt enquadrada i processada. M'agrada.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •