Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Capirotes

  1. #1

    Capirotes

    Un tema que no habia fotografiado nunca hasta este año.

    No es que esté muy satisfecho, pero no me desagrada.

    ISO 3200..............f/3.2..................vel. 1/50.................focal 24mm

    Nombre:  Capirotes 2.jpg
Visitas: 859
Tamaño: 330.4 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Doncs, jo la trobo molt bona, Bep.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Bep a jo m'agrada, però li veig un to molt groc, Les capirotes la seva indumentària no tenen aquesta tonalitat (inclús la part de dalt aquest color morat no el veig prou natural), encara que si reconec que les llums de la plaça pot fer aquesta jugada. No ho sé.

  4. #4
    Gràcies companys!! he de dir que vaig compensar la temperatura en càmera a 3000K i en ACR vaig baixar la saturació de grocs i taronges a -35... potser em vaig quedar curt
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    A mi la foto m'agrada força en el seu conjunt. Al tractar-se de llum artificial al carrer, on hi solen haver varies fonts de llum i no totes amb la mateixa temperatura de color i tonalitat, es fa molt difícil avaluar la "bondat" dels colors reproduïts, a no ser que sigui una cosa molt evident. Personalment, no em molesten gens aquests tons. M'agrada el contrast del color dels capirots amb la resta de l'escena.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, Bep
    Tal vegada si que li falta pel meu gust, a la roba una mica més de blancs

  7. #7
    Gràcies a tots!!

    Vos poso una més desaturada de grocs i taronges, però per jo no és real si tenim en compte la llum càlida del carrer

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Capirotes 2 desaturada.jpg 
Visitas: 902 
Tamaño: 317.7 KB 
ID: 8953
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Tot i que segueix agradant-me més , em sembla més real, la primera, la segona, la més freda, no em desagrada.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Hola Bep, segueixo veient un color irreal. Sobretot a la capirota, aquest color morat el poso en dubte. Les del primer pla potser val però a les capirotes del centre de la imatge tinc moltes dubtes. Però al cap i a la fi és a tu que ha d'agradar.

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cisco i Bep, no és molta casualitat que les dues fotos amb Capirotes que heu pujat tinguin un problema amb els grocs?.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •