Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: "Waiting for..."

  1. #1
    AntoniCladera
    Invitado

    "Waiting for..."

    ...Això és el que diu la camiseta de la meva filla Maria....
    Waiting for a... un bon plat de patates!!!!
    Estava ben cansada i aburrida, esperant a que ens donéssin taula a un restaurant de Sóller i pensant amb quina composició triar, vaig obtar per l'equadrament vertical i el retrat centrat(la foto no té retall)... Per una banda (esquerra) el passadís que ens du fins al rostre el difuminat de la camarera i el contrallum del pati i per l'altra el troçet de barra del local. Al terç de dalt, el troç d'escala que du a la cauina que fa que la composició sigui equilibrada.
    Ara té 11 anys.... d'aquí a dos anys la paraula "waiting" no existirà al seu diccionari.... adolescència.....



    Dades:
    Modelo NIKON D700 Valor de Apertura f/1,39999
    Espacio de Color sRGB Longitud Focal 85 mm
    ISO 400 Velocidad de Obturador 0,02 sec
    Fecha/Hora jue 28 abr 2011 13:01:52 CEST Alto de la Imagen EXIF 511 pixels
    Software Adobe Photoshop CS5 Macintosh


  2. #2
    joangomila
    Invitado

    Re: "Waiting for..."

    A jo m'agrada molt aquesta composició sobretot la zona desenfocada de la camarera.
    Per dir un però, em molesta el reflex dels cristalls de les ulleres de la teua filla.
    Aquesta no sembla que hagi perdut definició com l'anterior de Pregonda.
    Per altra banda, em pots explicar això de f/1,39999???

  3. #3
    AntoniCladera
    Invitado

    Re: "Waiting for..."

    Merci, Joan.... els vidres... si... no tenir el polaritzador sempre a mà i tenir llum de per tot té aquests inconvenients... però és el que hi ha.....

    El tema del f/1'39999 periòdica prima és purament una fricda des Bridge

  4. #4
    joangomila
    Invitado

    Re: "Waiting for..."

    Precisament lo d'es vidres m'hi he fixat per que a jo em passa sempre ja que no tenc polaritzador.

  5. #5
    CarlosSilvestre
    Invitado

    Re: "Waiting for..."

    Por el ambiente me parece acertado el empleo de BN en esta foto y el tratamiento general. Me gusta la textura de la barra del bar y esa figura desenfocada al fondo a contraluz.
    Aunque tu hija está justo en el centro parece que las botellas de la derecha y la figura del fondo equilibran la escena (¿es así o voy de listillo?). Es posible que por arriba sobre un poco de espacio. Buen retrato urbano.

  6. #6
    joangomila
    Invitado

    Re: "Waiting for..."

    Definitivamente: vas de listillo ;D ;D ;D
    No que va, es broma, creo que has acertado plenamente. Coincido con que el tratamiento en b/n es del todo acertado en esta imagen, aunque habrá quien no comparta esta opinión...
    Más que sobrarle algo de espacio en la parte superior, yo creo que quizàs le falte algo de aire en la parte inferior (puestos a ir de listillos.... ;D ;D)

  7. #7
    AntoniCladera
    Invitado

    Re: "Waiting for..."

    Carlos, has acertado mi idea de composición..... la dejé en el centro para equilibrar..... pero hice lo mismo dejando aire arriba...así también equilibras...sino la dejas apretada en sus pensamientos......

    Joan: No hay recorte, sacar, apuntar y disparar...... no pidais más...joder!! corté por abajo por el interé de la parte superior..... más equilibrio y contraste.....
    Cuando se dió cuenta se giró.... décimas de segundo......

  8. #8
    joangomila
    Invitado

    Re: "Waiting for..."

    Ja ho sé, Toni, que de vegades és molt fàcil criticar una foto i no sabem el que ha costat fer-la. Però com que anavem de "listillos" per donar-te una mica de canya.... Pensa que en fotografía ets un model a seguir i de vegades és divertit veure que la perfecció no sempre es pot aconseguir encara que et diguis Toni Cladera.

  9. #9
    AntoniCladera
    Invitado

    Re: "Waiting for..."

    :-[

  10. #10
    PepePenafiel
    Invitado

    Re: "Waiting for..."

    Poco que añadir, a mi también me gusta.
    Lo único que me desagrada de la composición son los rayos "mata-padres" que le salen a tu hija de los ojos mientras piensa el típico:
    "Jooéééé, ya está otra vez con sus cosas...". ;D ;D ;D
    Ay, esa adolescencia...

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •