Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Balcó empordanès

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Balcó empordanès

    Hola

    Porto uns dies poc participativa (viatges, feina,...) però he anat veient el que aneu postejant.

    Avui volia ensenyar-vos una foto que vaig fer fa uns tres anys. Sempre m'ha agradat força però ara (gracies a vosaltres) veig que a l'esquerra està cremadissima.
    (i Boss no em diguis res de la verticalitat que el carrer és estretíssim i prou feina vaig tenir per fer-la ;-)

    Nombre:  IMG_8467.JPG
Visitas: 311
Tamaño: 186.1 KB




    Ja tinc el photoshop i el ligthroom. Em podeu dir si ho puc arreglar tenint en compte que la foto la tinc en JPEG però no en RAW?
    Jaume, em podries passar els plugins que vem comentar? O hi ha altres vies?

    Gràcies
    Bet

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Hola

    Porto uns dies poc participativa (viatges, feina,...) però he anat veient el que aneu postejant.

    Avui volia ensenyar-vos una foto que vaig fer fa uns tres anys. Sempre m'ha agradat força però ara (gracies a vosaltres) veig que a l'esquerra està cremadissima.
    (i Boss no em diguis res de la verticalitat que el carrer és estretíssim i prou feina vaig tenir per fer-la ;-)
    Ja tinc el photoshop i el ligthroom. Em podeu dir si ho puc arreglar tenint en compte que la foto la tinc en JPEG però no en RAW?
    Jaume, em podries passar els plugins que vem comentar? O hi ha altres vies?
    Gràcies
    Bet
    ANEM A PAMS:

    - Un dia et vaig comentar, quan parlavem de la filosofia del GrupFF, que al fòrum tothom és ben lliure de participar segons les ganes i/o les possibilitats personals i laborals.
    - La foto m'agrada força.
    - Tu mateixa reconeixes dos detalls importants; la sobreexposició i la verticalitat. Jo li afegeixo el retall de la part superior. Sempre hi pots tornar amb un gran angular i rectificar.
    - Encara que la foto la tinguis només en .jpg, des de Bridge (potser també des de LR) has de poder editar-la en el ACR (Adobe Camera RAW).
    - Ja tens PS i LR, perfecte.
    - Plugins : Es tracta d'Accions (Actions = .atn) Ara m'hi pòso i t'escric un guió per ubicar-los a la carpeta pertinent del Adobe Photoshop.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gracies Jaume.
    Però a que et refereixes amb "Jo li afegeixo el retall de la part superior."?

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Gracies Jaume.
    Però a que et refereixes amb "Jo li afegeixo el retall de la part superior."?
    Que , ademés dels dos detalls que tu anuncies, jo també veig que hi ha un tercer punt a millorar, l'angle superior dret del llençol..
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    tallat....

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    tallat....
    Sí.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Personalmente me gusta esa falta de verticalidad, le añade una mirada mas subjetiva.

  8. #8
    Comparto la opinión de Alfredo.

    Me gusta el dinamismo de la imagen gracias a la tela movida por el viento.

    Lástima que esté recortada por arriba, tal y como ya ha apuntado Jaume.

    La sobreexposición en este caso concreto, aunque se aprecia claramente, tampoco me molesta demasiado.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Bet, me n'alegro moltíssim que tornis a treure el nas pel foro pujant fotos. I, no cal dir-ho, de que tinguis PS i LR . Com que tu mateixa ja has vist que la foto té zones cremadetes, et diré que de la foto m'agrada molt el joc de llums i ombres així com la "volada" que agafa el llençol.

    A partir d'ara ja dispararàs en raw, oi?

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje

    A partir d'ara ja dispararàs en raw, oi?


    Siiiii. Però després no sé que fer-ne!
    Fa poc vaig intentar corregir algunes fotos sobreexposades i em queda una pasterada que fa por... enfi... seguirem practicant.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •