Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Sempre Pregonda

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Sempre Pregonda

    Hola a tots i totes. Sa meua aportació del tema del mes. La pujo en blanc i negre, i probablement tots direm coses al respecte sobre si color o blanc i negre. Si us vull dir que pel meu gust no hi ha color (mai tan ben dit). També estic d'acord que amb el tema del mes, si no fos, per aquest primer plànol de la sorra no compliria., però aquí va.
    Dades: Iso 100 Diafragma f/6,3 Velocitat 25 segons, Focal 28 mm filtre densitat neutra 6 passo, filtre degradat invers al cel de 3 passos
    Nombre:  Pregonda-4-Editar-2.JPG
Visitas: 796
Tamaño: 397.8 KB

  2. #2
    Cisco, trobo què és una bona imatge que, al meu parer, li pots treure molt més profit. La composició la trobo molt bona i les textures són magnífiques. No entraré en si "Blanc i Negre" o "Color", perquè això és a criteri de l'autor. El que sí li trobo és que aquest to de monocrom (que no blanc-i-negre), no ajuda gens a aquesta foto.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Color / B&N apart, val la pena que intentis treure aquest petit halo de la penya central (sé que té un nom però no el recordo).
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona compo, Cisco
    Com diu en Vicenç es color des virat, no m´agrada

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Lafebre....quina és la diferència entre monocrom i BN?
    Vaja, estrictament monocrom seria un sol color... i jo en veig diversos :-)
    En serio, no entenc el comentari.

  6. #6
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Sempre Pregonda

    Potser que el to "imitació selenium del temps del laboratori analògic" sigui un pel pujat. Jaume repasant el tema del halo tens tota la raó. He comprovat a on el vaig fer i he vist que ha sigut en el moment de donar-li un poc d,enfocament amb el sistema de separació de freqüència . Miraré de corregir.
    I moltes gràcies per comentar a tots


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Última edición por Cisco Dura; 29/09/2017 a las 10:00

  7. #7
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Lafebre....quina és la diferència entre monocrom i BN?
    Vaja, estrictament monocrom seria un sol color... i jo en veig diversos :-)
    En serio, no entenc el comentari.
    Mmmmm... a veure si sóc capaç d'explicar-me en el que vull dir d'una manera senzilla però sense caure en incorreccions. De fet, i per definició, un "blanc-i-negre" és un monocrom, però no tots els monocroms són en blanc-i-negre com, per exemple, aquest que ens presenta el Ciscu. En el seu comentari d'avui, i en referència al que li vaig fer jo, el propi Ciscu explica que ha volgut donar a la foto l'aspecte del virat al seleni que es feia a les còpies de la fotografia química. Aquest virat donava a la còpia en paper una tonalitat blavosa, de l'estil de la que ens presenta el Ciscu en la seva foto. Suposo que apreciaràs que en aquesta foto el negre i les gammes de grisos no són "negres ni grisos neutres", sinó que hi ha tota una gamma de blaus.

    M'he sabut explicar o encara t'ho he complicat més?

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •